قیمت جدید ۴ عضو خانواده پژو پارس اعلام شد (+سند)

مردادماه سال گذشته شرکت ایران خودرو بنا بر تصمیم سازمان ملی استاندارد منبی بر توقف تولید این خودرو ، خاتمه تولید خودروی پژوپارس را در تمامی سایت های تولیدی خود اعلام و سورن پلاس را به عنوان خودروی جایگزین معرفی کرده بود.

طبق آخرین توافق ایران خودرو و سازمان ملی استاندارد بنا شد پژوپارس تا پایان بهار تولید شود.
 
به گزارش عصر ایران طبق آخرین بخشنامه اعلامی شرکت ایران خودرو ، با دریافت مجوز قیمت جدید پارس با موتور XU7P ویژه فروردین و اردیبهشت ماه 445 میلیون و 742 هزارو 300 تومان تعیین شده است.
 
مردادماه سال گذشته شرکت ایران خودرو بنا بر تصمیم سازمان ملی استاندارد منبی بر توقف تولید این خودرو ،  خاتمه تولید خودروی پژوپارس را در تمامی سایت های تولیدی خود اعلام و سورن پلاس را به عنوان خودروی جایگزین معرفی کرده بود.
 
قیمت جدید 4 عضو خانواده پژو پارس اعلام شد (+سند)
 
این شرکت طبق اخطار سازمان ملی استاندارد مبنی بر اینکه پژوپارس تا نیمه اسفندماه فرصت تولید خواهد داشت ، نسبت به توسعه خط تولید سورن پلاس برنامه ریزی کرده بود.
 
با این حال سازمان ملی استاندارد با توجه به تعهد تحویل 172 هزار و 418  دستگاه پژوپارس توسط ایران خودرو، مجوز تولید این خودرو در بهار را صادر کرد.
 
قیمت اسفندماه 1402 این محصول 294 میلیون و 133 هزار تومان بود که با دریافت مجوز قیمت جدید این خودرو445 میلیون و 742 هزارو 300 تومان تعیین شده است.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان