بازداشت شهردار منتخب و یکی از اعضای شورای شهر نسیم شهر تهران

سید امیر احمدی دادستان بهارستان در خصوص این پرونده اظهار کرد: در ادامه روند رسیدگی به پرونده فساد در شورا و شهرداری نسیم شهر و با توجه به اعترافات اعضای شورای این شهر، شهردار منتخب به اتهام پرداخت رشوه به اعضای شورا دستگیر و روانه بازداشتگاه شده است.

دادستان شهرستان بهارستان تهران از بازداشت شهردار منتخب شورای شهر نسیم شهر به اتهام پرداخت رشوه و یکی از اعضای شورای این شهر خبر داد.

به گزارش ایسنا، سید امیر احمدی دادستان بهارستان در خصوص این پرونده اظهار کرد: در ادامه روند رسیدگی به پرونده فساد در شورا و شهرداری نسیم شهر و با توجه به اعترافات اعضای شورای این شهر، شهردار منتخب به اتهام پرداخت رشوه به اعضای شورا دستگیر و روانه بازداشتگاه شده است.

وی در ادامه افزود: در راستای پرونده مذکور علاوه بر شهردار منتخب یک عضو دیگر از شورای شهر نیز به اتهام سوء استفاده از موقعیت شغلی، دریافت رشوه و اعمال نفوذ دستگیر شده است.

همچنین دادستان بهارستان از دستگیری عضو معاونت خدمات شهری شهرداری نسیم‌ شهر، به علت فساد مالی و کمک به متواری شدن رئیس شورای این شهر خبر داده بود.

شایان ذکر است که از ابتدای تشکیل دوره ششم شورای شهر نسیم شهر، 9 عضو شورا بازداشت شده و این شورا در آستانه انحلال قرار دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان