قاچاقچی سوخت نقره داغ شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان گفت: شعبه پس از بررسی پرونده و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر توقیف پلاک خودروهای اعلامی و مسدود کردن کارت‌های سوخت، قاچاقچی سوخت را به پرداخت ۱۳۴ میلیارد و ۲۷۵ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش ریالی تخلف محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان، از جریمه 134 میلیارد و 714 میلیون ریالی قاچاقچی سوخت در شهرستان رودان خبر داد.

به گزارش مهر، کیومرث حسن پور گفت: پرونده فروش خارج از ضوابط تعیینی دولت 235 هزار و 400 لیتر نفت گاز به ارزش 59 میلیارد و 929 میلیون ریال و 32 هزار و 16 لیتر بنزین به ارزش 74 میلیارد و 212 میلیون ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی رودان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان افزود: شعبه پس از بررسی پرونده و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر توقیف پلاک خودروهای اعلامی و مسدود کردن کارت‌های سوخت، متهم را به پرداخت 134 میلیارد و 275 میلیون ریال جزای نقدی معادل 2 برابر ارزش ریالی تخلف محکوم کرد.

به گفته حسن پور، با گزارش اداره کل بازرسی هرمزگان پیرامون سو استفاده از کارت‌های سوخت، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان