تعبیر خواب مگس

درخواب، دلیل بر مردی سفله بود. اگردید مگسان بر وی جمع شدند، دلیل که از سفله مال حاصل کند. اگر بیند مگسی درگوش وی رفت، دلیل که از سفله سخنی بشنود و برنجد.

ابراهیم کرمانی گوید: دیدن مگس، دلیل بر مردم فرومایه بود، اگر دید مگسان وی را می گزیدند، دلیل که از مردم بر وی حسد برند. اگر مگس را بکشت، دلیل که حاسدی راقهر کند.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: اگر در خواب ببینیم مگسی در چای یا شربت یا غذای ما افتاده در روزهای آینده کراهتی در ما پدید می آید. کمتر اتفاق می افتد که یک مگس را تنها در خواب ببینیم غالبا دسته مگس ها در فضای خانه و اتاق پرواز و وز وز می کنند. شنیدن صدای مگس در خواب نشان آن است که آدم های بی شخصیت و ولنگار درباره شما داوری می کنند و یاوه می گویند و سعایت آن ها چنان فاقد ارزش و اعتبار است که گوئی وزوز مگس شنیده می شود. اگر در خواب دیدید مگسی گرد سر شما پرواز می کند مزاحمی در زندگی شما پیدا می شود و اگر آن مگس صدا داشت کسی از دیگری نزد شما بد می گوید و رغبت می کند و می خواهد آبروی شخص ثالث غایبی را خدشه دار کند. اگر دسته ای از مگس ها را دیدید که در اتاق یا در اطراف شما هستند جمعی مردم دون و پلید گرد شما را می گیرند و ضمن این که نیت سو استفاده دارند مزاحمت ایجاد می کنند. اگر دیدید لاشه گوسفندی هست و مگس های بسیاری بر آن نشسته اند جمعی مفتخور مگس صفت در صدد تصاحب مالی هستند. اگر لاشه و گوشت متعلق به شما باشد مال شما در معرض تجاوز است، روی هم رفته مگس ها در خواب مزاحم و مفتخور و بی ارزش هستند در ضمن لجباز و سمج.

تعبیرخواب
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان