ایده کیک روز معلم با انواع تزئینات جدید و دوست داشتنی

برای داشتن انواعی از دیزاین‌ های جدید می‌ توانید همراه ما باشید. ایده کیک روز معلم جدید و متنوع هستند، شما می‌ توانید با استفاده از فوندانت شکلات و خامه این دیزاین کاربردی را داشته باشید.

ایده کیک روز معلم با انواع تزئینات جدید و دوست داشتنی

ایده کیک روز معلم با دیزاین‌ های به روز و فوق العاده را می‌ توانید در این بخش مشاهده کنید. این ایده‌ ها ساده و کاربردی هستند. این دیزاین ها را می توانید برای انواع مناسبات استفاده کنید.

ایده کیک روز معلم با تم جدید

ایده کیک روز معلم:

برای داشتن انواعی از دیزاین‌ های جدید و به روز می‌ توانید در آگا همراه ما باشید. شما علاقه‌ مندان در این بخش می‌ توانید با دیزاین انواعی از کیک‌ ها با مناسبت‌ های ویژه آشنا شوید. در این بخش نیز یک دیزاین ساده برای روز معلم مشاهده می‌ کنید.

ایده کیک روز معلم

ایده کیک روز معلم سال

 

کیک‌ های کاربردی و ساده را می‌ توانید با استفاده از یک خامه کشی کاربردی و ساده تهیه کنید. مهم ترین گام برای دیزاین یک خامه کشی آن است. برای اینکه خامه کشی راحتی داشته باشید، ابتدا خامه را درون یخچال قرار داده و بعد با دور تند همزن ترکیب کنید.

مدل شیک کیک روز معلم

بعد از اینکه خامه یکدست شد، می‌توانید با استفاده از کاردک روی سطح کیک را خامه کشی کنید. ابتدا سطح کیک را کمی خیس کرده تا خامه به راحتی به آن بچسبد.

 

نمونه کیک روز معلم

شیک ترین کیک روز معلم

تم جذاب کیک روز معلم

اگر می‌ خواهید دیزاین شما شیک و جدید باشد، می‌ توانید از انواع میوه نیز استفاده کنید. برای داشتن این دیزاین‌ های کاربردی شما می‌ توانید از گل‌ های طبیعی نیز استفاده نمایید. تزیین کیک 1430 با جدیدترین تم ها را می توانید در لینک مشاهده کنید.

تم جالب کیک روز معلم

تزیین با فوندانت:

برای داشتن این دیزاین جالب می‌ توانید از خمیر های فوندانت استفاده کنید. با استفاده از این خمیر می‌ توانید انواع شکل‌ ها را روی کیک پیاده کنید. خمیر را می‌ توانید با قالب قلب نیز برش زده و روی کیک بگذارید. برای اینکه خامه رنگی داشته باشیم، می‌ توانید از رنگ‌ های مخصوص استفاده کنید. رنگ‌ ها را باید از قنادی تهیه کرد و با خامه ترکیب کرد و بعد روی خام بکشید.

 

 

تم متنوع کیک روز معلم

انواع کیک روز معلم

کاپ کیک روز معلم

دیزاین های کیک روز معلم

تزیین جدید کیک روز معلم

 

ابتدا می‌ توان خامه کشی سفید را روی سطح کیک انجام داده بعد با استفاده از یک کاردک تیز خامه‌ های رنگی را به صورت گل روی سطح کیک بکشید. روی سطح مقداری خامه ریخته و بعد به شکل گل روی سطح کیک درآورید. تزیین کیک با فوندانت را می توانید در لینک مشاهده کنید.

تزیین های کیک روز معلم

تزیین کیک با شکلات:

برای این دیزاین باید مقداری شکلات را بن ماری کرده و بعد از خامه کشی با استفاده از قاشق به اطراف کیک بریزید تا مقداری از شکلات به سطح پایین کیک سرازیر شود. ایده کیک روز معلم با دیزاین‌ های به روز جدید را در این بخش مشاهده کرده این ایده‌ های جدید را می‌ توانید برای انواع از کیک‌ ها نیز استفاده کنید.

 

تزیین فانتزی کیک روز معلم

تزیین کردن کیک روز معلم

برای داشتن این نوع دیزاین‌ های کاربردی و جدید می‌ توانید تا پایان همراه ما باشید. شما می‌ توانید با توجه به سلیقه خود از دیزاین‌ های جدید و به روزی نیز استفاده کنید. برای داشتن کاپ کیک‌ های مجلسی و مناسبتی نیز باید با استفاده از خامه و ماسوره روی کاپ کیک‌ها را تزیین کرده و بعد روی آن را میوه قرار دهید. استفاده از تصاویر چاپی و مناسبتی نیز برای روی کیک‌ ها مناسب بوده که شما می‌ توانید از این دیزاین هم استفاده کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان