تعبیر خواب علف

منوچهر مطیعی تهرانی گوید:  دیدن علف در خواب اگر سبز و تازه باشد خوب است و اگر خشک و زرد باشد نیکو نیست و غم و رنج و ابتلا و گرفتاری تعبیر می شود. اگر ببینید علف از زمین می چینید خیر و خوبی می یابید. اگر علف را به عنوان وجین می چینید اصلاح می کنید و کاری نیک انجام می دهید. اگر ببینید یک بغل علف دارید و سبز و تازه است به طوری که حتی بوی آن را استشمام می کنید خوب است و به اندازه آن سود عایدتان می گردد ولی اگر زرد باشد و خشک خوب نیست. دیدن علفزار در خواب کامروایی است.

لوک اویتنهاو می گوید :

علف : مراقب کلاهبرداران باشید

بریدن علف : افزون شدن دارائیهایتان

روی علف دراز کشیدن : بیماری

 

آنلی بیتون می گوید:

1ـ اگر خواب ببینید علف می چینید ، علامت آن است که از زندگی خود نتیجه ای خیرآمیز خواهید دید . اگر کشاورزی چنین خوابی ببیند ، علامت آن است که محصولاتی فراوان برداشت خواهد کرد .

2ـ اگر در خواب مزرعه ای ببینید که تازه علفهایش کوتاه شده است ، علامت آن است که به پیروزی چشم گیر دست خواهید یافت .

3ـ اگر خواب ببینید علفها را حمل می کنید و به انبار غله می برید ، نشانه آن است که بخت و اقبال به شما کمک می کند تا در کاری منفعت فراوان به دست بیاورید .

4ـ دیدن گاری های پراز علف در خواب که از خیابان می گذرند ، علامت آن  است که با افرادی صاحب قدرت و نفوذ دیدار می کنید و آنها با رفتار خود باعث شادمانی خاطر شما می شوند .

5ـ اگر خواب ببینید به حیوانات علف می دهید ، نشانه آن است که با فردی دست دوستی می دهید ، و او شما را به مقامی بالاتر می رساند .

تعبیرخواب
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان