تعبیر خواب شب

اگر در خواب بیند شب تاریک بود، دلیل غم و اندوه بود. اگر روشن بود یا ماهتاب، دلیل خرمی بود.

ابراهیم کرمانی گوید: اگر بیند شب تاریک راه می رفت، دلیل بر استقامت بود.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: شب باید تاریک باشد اما هر تاریکی در خواب های ما شب نیست. گاه اتفاق می افتد که خواب را درون ظلمت می یابیم. این تاریکی تعبیر دیگری دارد و تعبیر شب به آن اطلاق نمی شود ولی گاه نیز هست که تاریکی را می بینیم و از ذهن ما می گذرد که شب است در این صورت باید دنبال تعبیر شب بگردیم. در رویاهای ما شب مجهول و راز است و هر چه تاریکتر و ظلمانی تر باشد این راز و مجهول بزرگتر و پیچیده تر می باشد . چنانچه در خواب شب ببینیم و مشاهده کنیم که در ظلمت شب راه می رویم با مجهول درازی رو به رو می شویم که ما را به تکاپو و تلاش بر می انگیزد و کوشش هائی در جهت کشف راز و حل مجهول به عمل می آوریم ولی اگر شب مهتابی و روشن بود و به علت نور ماه یا چراغ روشن شده و ظلمت طبیعی آن شکسته بود خوابی است نیکو که خبر از فرج بعد از عسرت و تنگی می دهد. اگر وامداری در خواب چنین شبی را ببیند که نور ماه آن را شکسته یا ستاره درخشان بر آسمان آنست وام خود را می پردازد و همین طور بیمار اگر ببیند در شب تاریک چراغ دارد یا نور ماه بر او تابیده از بیماری شفا حاصل می کند.

لوک اویتنهاو می گوید :

شب

شب سیاه : جدال خانوادگی

شب پر ستاره : زندگی طولانی

شب نا آرام : ضرر و زیان بزرگ

 

آنلی بیتون می گوید:

1ـ اگر خواب ببینید تاریکی شب شما را فرا گرفته است ، نشانه آن است که سختی و مشقت کار بیش از اندازه به شما فشار خواهد آورد .

2ـ اگر خواب ببینید شب رخت می بندد و سپیده سر می زند ، علامت آن است که اوضاع و احوال مشقت بار زندگی به سمت راحتی و فراغت پیش خواهد رفت .

تعبیرخواب
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان