تعبیر خواب جو

ابراهیم کرمانی گوید:

اگر بیند جو تر یا خشک یا پخته همی خورد، دلیل که خیری اندک به وی رسد. اگر کسی بیند جو داشت یا کسی بدو بخشید، دلیل که به قدر آن خیر و نیکی بدو رسد و، دلیل بر تندرستی است. اگر بیند جو در زمین می کاشت، دلیل که وی را مال جمع گردد و کاری کند که خدای تعالی از او خشنود شود.

 

حضرت امام جعفر صادق فرماید:

جو درخواب دیدن، مال بود، که آسان به دست آید

جو فروش به خواب دیدن، مردی است که دنیا را بر دین اختیار کند.

 

منوچهر مطیعی تهرانی گوید :

جو نیز مانند گندم از نعمات بزرگ و از برکات باریتعالی است. چنان چه در خواب ببینید جو دارید، به هر میزان و مقدار که باشد نیکو است زیرا می گوید که نعمت و برکت می یابید و خیر به شما می رسد. اگر در خواب ببینید که جو کاشته اید اما سبز نشده یا تنگ روئیده با مشکلات و شکست روبه رو می شوید. اگر در عالم خواب مشاهده کنید که جو کاشته اید اما پرندگان از آن می خورند و شما می خواهید آن ها را برانید کاری می کنید که مردم درباره شما حرف می زنند. گرد شما جمع می شوند. ابن سیرین نوشته جو داشتن نشان سلامت است و در نفایس جو فراخی نعمت ذکر گردیده و تذکر داده شده که دیدن دانه های جو بر سنبله و ساقه مال و پول و نعمت است که به بیننده خواب می رسد. اگر در خواب ببینیدکه جو را در مزرعه کشت می کنید از شخصیتی و از مردی بزرگ به شما سود فراوان می رسد و چنان چه ببینید که جو را خرمن می کنید از جائی که امید ندارید پولی به شما می رسد.

 

آنلی بیتون می گوید:

1ـ دیدن جو در خواب ، علامت روبرو شدن با حوادثی دلپذیر است . اگر کشاورزی چنین خوابی ببیند ، نشانه آن است که در سایة اوضاع مالی بهتر افراد خانواده اش راحت و بی دردسر زندگی خواهند کرد .

2ـ دیدن جوهای گندیده در خواب ، علامت آن است که غم و اندوه جای امیدهای درخشانتان را خواهد گرفت .

3ـ اگر دختری در خواب جو ببیند ، علامت آن است که با معاشرینی لایق و ثروتمند دیدار خواهد کرد .

 

 

تعبیرخواب
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان