طرز تهیه ترشی آووکادو خوشمزه و محبوب در خانه

اگر از علاقه‌ مندان به ترشی خانگی هستید، می‌ توانید در این بخش با طرز تهیه ترشی آوکادوی ویژه آشنا شوید. این ترشی را می‌ توانید در کنار انواع مواد غذایی استفاده کنید و لذت ببرید.

طرز تهیه ترشی آووکادو خوشمزه و محبوب در خانه

برای داشتن یک ترشی خانگی ویژه و خوشمزه شما می  توانید در این بخش با طرز تهیه ترشی آووکادو آشنا شوید. این ترشی طعم فوق العاده ای داشته و در کنار غذا سرو می شود.

 

اگر می خواهید، طعم یک ترشی خانگی را تجربه کنید، حتما در این بخش همراه ما باشید. طرز تهیه ترشی نارنج و ترشی فلفل دلمه ای نیز در این بخش قرار گرفته است که با آن آشنا می شوید.

 

مواد اولیه:

  • آب و سرکه: هر کدام 1 پیمانه
  • آووکادو: به تعداد لازم
  • نمک و فلفل: به میزان لازم

رسپی ترشی آووکادو

طرز تهیه ترشی آووکادو:

آماده کردن این ترش ابتدا باید آووکادو را به خوبی شسته و کنار بگذارید آووکادو را از وسط به دو نیم تقسیم کرده به حالت چرخشی آن را بچرخانید و هسته آن را آزاد کنید.

بعد از اینکه هسته آووکادو را خارج کردید، باید آن را برش بزنید. برای این ترشی بهتر است تا پوست آووکادو جدا کنید. این میوه راحت بوده و می‌ توانیم با چند تکنیک آن را جدا کنید. بعد از اینکه آووکادو را پوست کندید و تکه‌های مربعی شکل تقسیم کرده و کنار بگذارید. حالا به سراغ آماده کردن مواد ترشی بروید.

طرز تهیه ترشی آووکادو

آب و سرکه را درون ظرف ریخته به همراه مقداری نمک روی حرارت بگذارید تا بجوشد. بعد از اینکه روی حرارت مواد قرار گرفت و کمی خنک شد، باید تکه‌های آووکادو را درون آن بیندازید و چند دقیقه زمان دهید تا بجوشد. در نهایت مزه ترشی را بچشید و در صورت دلخواه به آن مقدار دیگر سرکه و نمک اضافه کنید. شما می‌ توانید آوکادو را روی حرارت بجوشانید و یا اینکه بعد از جوشیدن آب آن را روی مواد آووکادو درون شیشه بریزید.

در این مرحله از طرز تهیه ترشی آوکادوو آن را درون شیشه‌ ها سرو کرده درب آن را به خوبی ببندید و درون یخچال بگذارید. بعد از یک هفته می‌ توانید ترشی را مصرف کنید. شما می‌ توانید از آووکادو کال نیز برای این ترشی استفاده نمایید. همچنین افزودن مقداری سیاه دانه درون این مواد ترکیب عالی خواهد داشت.

دستور تهیه ترشی آووکادو

این ترشی را می‌ توانید در کنار انواع غذا نیز سرو کنید. و نوش جان نمایید. یک ترشی مجلسی و لاکچری که دستور ساده ای دارد. این ترشی را می‌توانید در وعده‌ های مختلفی سرو کرده و نوش جان کنید. طعم این ترشی فوق العاده بوده و ترکیب آن با انواع پلو و خورشت نیز عالی می‌ شود. شما می‌ توانید در این ترشی برای ملس‌ تر شدن از کمی نبات استفاده کنید تا مزه بهتری داشته باشد.

 

شما می‌ توانید ترشی را له کرده و به صورت یک ترشی مخلوط لیته‌ ای استفاده کنید. در این صورت می‌ توانید برای انواع ساندویچ نیز از این ترشی به عنوان یک چاشنی استفاده نمایید. این ترشی ویژه را با همین رسپی تهیه کرده و از طعم آن لذت ببرید. این ترشی همچنین برای یک ساندویچ به عنوان چاشنی استفاده می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان