اورژانس : مصدومیت ۲۰۴۳ نفر و مرگ ۱۷۱ نفر در حوادث هفته گذشته

رئیس سازمان اورژانس کشور : در این بازه زمانی، ۲۰۴۳ نفر مصدوم شدند. همچنین متاسفانه ۱۷۱ نفر در حوادث رخ داده جان خود را از دست دادند.

رئیس سازمان اورژانس کشور از مصدومیت 2043 نفر و مرگ 171 نفر در حوادث رخ داده طی هفته گذشته در کشور خبر داد.

جعفر میعادفر در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به حوادث رخ داده طی هفته گذشته در کشور گفت: اظهارکرد: از 15 تا 21 اردیبهشت‌ماه امسال، 661 حادثه ویژه به اورژانس کشور ارجاع داده شد که نسبت به هفته گذشته، افزایش دو درصدی را  در این حوادث شاهد هستیم. از این تعداد حوادث، 219 حادثه ترافیکی و 442 حادثه ویژه غیرترافیکی به ثبت رسیده است که به ترتیب با کاهش شش درصدی و افزایش هفت درصدی همراه بوده است.

رئیس سازمان اورژانس کشور ادامه داد: در این بازه زمانی، 2043 نفر مصدوم شدند. همچنین متاسفانه 171 نفر در حوادث رخ داده جان خود را از دست دادند. 

میعادفر با اشاره به جزئیات حوادث ترافیکی گفت: در مجموع 33 درصد حوادث اعلام شده به اورژانس از نوع ترافیکی بودند، اما 58 درصد زخمی‌ها مربوط به همین 33 درصد حوادث ترافیکی بود.

وی درباره مصدومانی که به مراکز درمانی منتقل شدند نیز گفت: 1548 نفر به مراکز درمانی منتقل شدند که 67 درصد از مصدومان انتقالی را مصدومان ترافیکی تشکیل داده‌اند.

رئیس سازمان اورژانس کشور ادامه داد: همچنین 495 نفر در محل خدمات درمانی دریافت کردند که 71 درصد از آن‌ها مجروحان غیرترافیکی بودند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان