خودروی چینی ۴میلیارد تومانی رقیب آلمانی‌ها/ عکس

بزرگ‌ترین شاسی‌بلند برند تانک از گروه گریت وال موتور به نام تانک ۸۰۰ تا پایان سال جاری رونمایی خواهد شد. این خودروی لوکس با توجه به امکانات و مشخصاتی که دارد، احتمالاً با مرسدس بنز و بی‌ام‌و رقابت خواهد کرد.

خودروی چینی 4میلیارد تومانی رقیب آلمانی‌ها/ عکس

امیرمسعود عابدین_ از زمانی که تانک 800 برای اولین بار در نمایشگاه خودرو شانگهای 2021 دیده شد تا زمانی که تصاویر جاسوسی آن در اوایل سال جاری منتشر شد، اطلاعات بسیار کمی در مورد این خودرو وجود داشته است. تصاویر جاسوسی نشان می‌دهند که تانک 800 تفاوت چندانی با خودروی نشان داده‌شده در سال 2021 ندارد.

جدیدترین شاسی بلند چینی با قیمت 4 میلیاردی به رقابت با آلمانی‌ها می‌رود/ عکس

تانک 800 احتمالاً به‌عنوان یک خودروی پلاگین هیبریدی (PHEV) معرفی خواهد شد. سیستم پلاگین هیبریدی Hi4-T بر روی یک موتور 3 لیتری توربو V6 ساخته شده است. این قوای محرکه که در تانک 700 هم حضور دارد، همراه با یک موتور الکتریکی P2 خروجی ترکیبی 516 اسب بخار و حداکثر گشتاور 800 نیوتن متر را ارائه می‌دهد.

جدیدترین شاسی بلند چینی با قیمت 4 میلیاردی به رقابت با آلمانی‌ها می‌رود/ عکس

به گزارش خبرآنلاین، این خودرو از یک گیربکس 9 سرعته اتوماتیک استفاده می‌کند که برای هیبریدی‌ها بهینه شده است. یک موتور الکتریکی نصب‌شده در جلو تا 160 اسب بخار قدرت و 400 نیوتن متر گشتاور را فراهم می‌کند. در همین حال، موتور بنزینی قدرت 355 اسب بخاری و گشتاور 560 نیوتن متری را فراهم می‌کند. تانک 800 با سیستم تعلیق بادی و سیستم تعلیق دو جناغی در جلو و عقب، باید قابلیت آفرود مناسبی داشته باشد.

جدیدترین شاسی بلند چینی با قیمت 4 میلیاردی به رقابت با آلمانی‌ها می‌رود/ عکس

تانک 800 که با بدنه دو رنگ بنفش و طلایی در نمایشگاه شانگهای 2021 حضور داشت، کاملاً جعبه‌ای طراحی شده و در قسمت جلوی آن طراحی تلفیقی دایره‌ای و مربعی شکل وجود دارد.

جدیدترین شاسی بلند چینی با قیمت 4 میلیاردی به رقابت با آلمانی‌ها می‌رود/ عکس

عکس‌های جاسوسی نشان می‌دهند که فضای داخلی مشابه تانک 500 است و داخل آن قهوه‌ای تیره همراه با تزئینات چوبی است. این خودرو در کنار نمایشگرهای دیگر، یک نمایشگر هدآپ نیز دارد. طرح کلی کنسول مرکزی با یک دسته دنده بزرگ و انتخاب‌گر چرخان حالت رانندگی، بسیار شبیه به تانک 500 است.

قیمت‌ها احتمالاً از حدود 69200 دلار آمریکا، معادل 4 میلیارد و 420 میلیون تومان شروع می‌شود.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.

227322

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر