هشدار بارش شدید باران و سیلابی شدن معابر در همدان

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: با فعالیت یک سامانه بارشی، از فردا بارش باران در بیشتر نقاط آغاز و در این رابطه نسبت به وزش شدید باد، سیلابی شدن و آبگرفتگی معابر در مناطق مختلف استان همدان، هشدار سطح زرد صادر شده است.

هشدار بارش شدید باران و سیلابی شدن معابر در همدان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان، محمدحسن باقری شکیب در گفتگو با خبرآنلاین با اعلام این خبر افزود: بر اساس بررسی داده ها و نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان در 24 ساعت نیمه ابری تا ابری، همراه با غبار و آلودگی هوا، وزش شدید باد، رگبار باران و گاهی رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: سرعت وزش باد در ساعات بعداز ظهر امروز افزایش می یابد و در برخی از نقاط احتمال شکسته شدن شاخه و برگ درختان و آسیب به تابلوهای تبلیغاتی وجود دارد.

باقری‌شکیب خاطرنشان کرد: طی امروز و فردا وزش شدید باد پدیده غالب بیشتر نقاط استان است و احتمال رگبار باران به ویژه در مناطق غربی استان وجود دارد.

وی با اشاره به ادامه روند افزایشی دما نیز گفت: با توجه به افزایش ابر و رطوبت هوا، دمای بیشتر نقاط استان در شامگاه یکشنبه بین 2 تا چهار درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان یادآور شد: برای روز سه‌شنبه فعالیت این سامانه کاهش می‌یابد و به صورت بارش پراکنده باران خواهد بود.

وی افزود: در 24 ساعت گذشته نهاوند با 26 درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و بهار با هشت درجه سانتیگراد بالای صفر خنک ترین شهرهای استان همدان بوده‌اند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر