برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی دوچرخه و موتورسیکلت در قزوین

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین از برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی دوچرخه، موتورسیکلت و قطعات یدکی از تاریخ ۲۴ لغایت ۲۸ اردیبهشت ماه در قزوین خبرداد.

برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی دوچرخه و موتورسیکلت در قزوین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ احمد خورگامی، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین با اشاره به برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی دوچرخه، موتورسیکلت و قطعات یدکی اظهارکرد: ورزشکاران قزوینی در عرصه دوچرخه‌سواری و موتور سواری فعالیت زیادی دارند و در مسابقات کشوری افتخارات متعددی برای استان کسب کرده اند و شهر قزوین هم از موقعیت جغرافیایی مناسبی برای علاقه‌مندان این رشته برخوردار است.

خورگامی افزود: در این نمایشگاه 25 مشارکت‌کننده از استان های تهران، قم، زنجان، اصفهان، مازندران، کردستان و قزوین حضور پیدا کرده‌اند و محصولات خود را که شامل موتورسیکلت، دوچرخه، تجهیزات کوهنوردی و کمپینگ و قطعات یدکی است در این رویداد به نمایش گذاشته‌اند.

وی بیان کرد: از علاقه‌مندان، ورزشکاران و همشهریان عزیز دعوت می‌شود با حضور در نمایشگاه از جدید ترین و به روز ترین محصولات تولید شده در کشور بازدید کنند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین در پایان اضافه کرد: در این نمایشگاه مشارکت‌کنندگان محصولات خود را با شرایط اقساطی و تخفیف ویژه نمایشگاهی عرضه می‌کنند.

این نمایشگاه از تاریخ 24 لغایت 28 اردیبهشت ماه از ساعت 16 الی 22 دایر می باشد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر