آموزش کشیدن خط چشم مخفی (نامرئی) با دو روش مختلف

خط چشم از اصلی ترین وسایل آرایشی به حساب آمده که باعث زیبایی بخشیدن به چشم ها شده و در سبک ها و مدل های مختلفی می توان مطابق با فرم چشم ها و نوع آرایش به کشیدن خط چشم پرداخت

آموزش کشیدن خط چشم مخفی (نامرئی) با دو روش مختلف

یکی از انواع مدل های کشیدن خط چشم که باعث پرپشت دیده شدن مژه ها شده خط چشم مخفی بوده که تکنیکی جذاب برای ظریف و زیباتر نشان دادن چشم ها می باشد. در این روش به جای کشیدن خط چشم بر روی پوست بالای مژه ها، آن را در قسمت درونی خط مژه یعنی در قسمت بالا و بین ریشه های مژه باید بکشید. شما می توانید با مهارت پیدا کردن در این شیوه برای هر نوع موقعیت و مناسبتی از این روش استفاده نمایید. در همین زمینه تصمیم داریم در این مطلب به آموزش کشیدن خط چشم نامرئی بپردازیم.

نحوه کشیدن خط چشم مخفی

آموزش کشیدن خط چشم مخفی

بهتر است بدانید که خط چشم نزدیک به چشم در واقع به خط چشم نامرئی نیز معروف بوده که موجب شده حالت مژه ها ضخیم و بهتر به نظر بیاید. اگرچه اغلب مردم تصور می کنند که هدف از کشیدن خط چشم مخفی بزرگتر نمایش دادن چشم ها می باشد در صورتی که این طور نبوده و این نوع خط چشم باعث شده مژه ها پرتر دیده شوند و فرم زیبایی به خود بگیرند. به منظور نتیجه گیری بهتر توصیه می شود از مداد سرمه استفاده نمایید چرا که فرمول مخصوص آن به نحوی بوده که در نقاط مرطوب چشم باقی می ماند.

میکاپ کردن همواره از جمله تفریحات دلنشین برای خانم ها محسوب شده ولی بعضی از مراحل آن همچون کشیدن خط چشم دشوار بوده و احتیاج به کمی مهارت و توانایی دارد. البته باید بدانید که داشتن وسایل آرایشی مرغوب و مطابق با نیازی که دارید از جمله موضوعاتی بوده که در اجرای یک آرایش ایده آل کمک کننده و موثر خواهد بود. با توجه به این که آرایش چشم بر روی جذابیت چهره بسیار تاثیر داشته از این رو محصولات مربوط به میکاپ چشم تنوع بالایی داشته و در کیفیت های مختلفی عرضه می شود.

آموزش کشیدن خط چشم مخفی

خط چشم در واقع نوعی محصول آرایشی بوده که می تواند برای هر مدل چشمی مناسب و قابل استفاده باشد ولی در این میان آگاهی از تکنیک های کاربردی کشیدن خط چشم بسیار اهمیت داشته چرا که بدین گونه شما می توانید بر اساس حالت چشمان خود بهترین مدل خط چشم را اجرا نمایید. خط چشم مخفی از جمله ترفندهای کشیدن خط چشم بوده که با جود آشنایی افراد با این مدل افراد کمی وجود داشته که سبک اجرای آن را بدانند.

این مدل خط چشم به خاطر داشتن خصوصیاتی از جمله برجسته و درشت تر نشان دادن چشم ها و پرپشت کردن مژه ها به شکلی یکجا و با احساس بدون آرایش محبوبیت زیادی پیدا کرده و به همین خاطر این نام را به خود گرفته است. به منظور بکارگیری این نوع تکنیک می توانید از هر مدل ژل، کرم و مداد خط چشم بهره مند شوید. قلم موی استفاده شده در این شیوه اهمیت زیادی دارد. به منظور این کار به یک قلم موی زاویه دار و یا تخت با موهای نرم احتیاج دارید.

مراحل کشیدن خط چشم نامرئی

نحوه کشیدن خط چشم با قلم و ژل

برای این کار در ابتدا باید با کمک انگشتان خود پلک موردنظر را بلند کرده به گونه ای که قسمت ریشه مژه ها کاملا دیده شود. بهتر است آینه به گونه ای قرار گرفته باشد که در زمان انجام کار شما به شکل مستقیم به طرف پایین نگاه نمایید. در گام بعدی قلم مو را به خط چشم آغشته کرده و آن را به شل مستقیم از ریشه مژه ها به طرف داخل بفشارید. با حرکت کردن به طرف عقب و جلو کوتاه خط چشم را در بخش داخلی و زیر مژه ها بزنید تا بخش فضای میان خط چشم و زیر مژه به طور کامل پر گردد. کمی را نیز به بخش بالایی مژه بزنید.

آموزش کشیدن خط چشم محو و طبیعی

مراحل کشیدن خط چشم با مداد

در ابتدا با کمک انگشت تمیز پلک خود را به طرف بالا برده و محل خالی که بین مژه ها و چشم دیده می شود باید توسط خط چشم پر گردد. سپس با کمک مداد ضربه های نرم و کوتاهی را میان تک تک مژه ها وارد نمایید و سعی کرده تا جای ممکن این عمل را تا نزدیکی محل ریشه مژه ها انجام بدهید. در این جا کار به اتمام رسیده اما در صورتی که تمایل دارید کار خود را کامل تر کنید همین مراحل را به صورت گام به گام برای پلک پایینی نیز مجددا تکرار کنید. خط چشم نامرئی فرمی جذاب و طبیعی دارد.

نکات و اصول کشیدن خط چشم محو

روش دوم کشیدن خط چشم نامرئی

برای این کار بهتر است که یک نوع خط چشم باکیفیت خریداری کنید که ریزش نداشته باشد و به صورت لکه لکه نشود چرا که بر روی طبیعی بودن آرایش تاثیر زیادی دارد. به منظور کشیدن خط چشم نازک بهتر است از یک خط چشم ضد آب مشکی یا قهوه ای استفاده نمایید. حتی می توانید از بین رنگ های آلویی و یا خرمایی نیز انتخاب نمایید. اما رنگ مشکی و قهوه ای برای این کار مناسب تر بوده چرا که بهتر می توان آن ها را ست نمود. در صورت عدم تمایل به استفاده از مداد می توانید از خط چشم ژلی استفاده نمایید.

طریقه کشیدن خط چشم نامرئی

به این نکته دقت نمایید که حتما پیش از خواب آرایش صورت و چشم های خود را به طور کامل تمیز کنید تا چشم ها دچار عفونت و آسیب نشود و مشکلی رخ ندهد. در صورت تمایل به زدن سایه چشم بایستی پس از زدن سایه باید براش زاویه دار مختص سایه چشم را برداشته و مقداری از خط چشم را بر روی آن بکشید. سپس به قسمت خط و ریشه مژه ها نزدیک نمایید.

از جمله مزیت های استفاده از براش چشم این بوده که حالت نرم و باریکی داشته و می توانید خط چشم ژلی را میان مژه ها به راحتی جا بدهید. براش را به صورت ملایم بر روی مژه ها زده و خط طبیعی چشم را دنبال نمایید و خواهید دید که یک خط باریک و مخفی بر روی این قسمت کشیده می شود. این عمل را در تمام قسمت پلک انجام بدهید تا فرم خوبی بگیرد.

مراحل کشیدن خط چشم محو و پنهان

پس از زدن خط چشم امکان دارد برخی نقاط سفید و بدون رنگ باقی مانده باشد که بر حسب فرم چشم ها می توانید مداد را برداشته و به صورت ملایم و به آهستگی این قسمت ها را پر نمایید. حتی می توانید پلک را مقداری لیفت کرده و تایتلاینینگ انجام بدهید. باید مراقب باشید که نوک مداد تیز نباشد تا به چشم ها صدمه نزند.

در نهایت فرمژه بزنید و سپس دو لایه ریمل حجم دهنده به مژه ها زده تا چشم ها حالت درشت و جذابی به خود بگیرند. حتما هم ریمل را از قسمت ریشه مژه به طرف بالا آورده و حرکات به صورت لرزشی ملایم باید انجام بگیرد.

اصول کشیدن خط چشم پنهان

از این که تا پایان این مطلب با ما همراه شدید بسیار سپاس گزاریم، همچنین می توانید جهت آشنایی با آموزش آرایش روزانه و روش های ریموو مژه در خانه به لینک های موردنظر مراجعه کرده و از این مطالب دیدن کرده و اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر