محدودیت‌های حرم‌مطهر رضوی همزمان با مراسم خاکسپاری رئیس‌جمهور

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی: تلاش داریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده قبل از نماز مغرب و عشاء تدفین پیکر مطهر این خادم شهید را انجام دهیم و چنانچه این کار با تاخیر انجام شود، پس از اقامه نماز این مراسم برگزار می‌شود.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: برای برگزاری مراسم تشییع، بدرقه و خاکسپاری پیکر خادم الرضا(ع) ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، آیت الله شهید سید ابراهیم رئیسی در حرم مطهر رضوی محدودیت‌هایی لحاظ شده است تا این مراسم با شکوه و نظم هرچه تمام‌تر برگزار شود.

به گزارش ایسنا، مصطفی فیضی با اشاره به اینکه برای ما بسیار سخت است که هفته گذشته در کنگره جهانی حضرت رضا(ع) میزبان ریاست جمهوری در حرم مطهر رضوی بودیم و حال باید میزبان پیکر مطهر ایشان و شهدای همراهشان باشیم، گفت: منش و اخلاق ایشان توجه به مردم و حفظ آرامش و امنیت آنان بود.

وی تصریح کرد: خادمان آستان قدس رضوی سعی خواهند کرد در زمان مناسب با حضور پرشور مردم در صحن پیامبر اعظم(ص) حرم مطهر رضوی و در امنیت و آرامش، ضمن وداع، پیکر مطهر ایشان تشییع و در کنار مضجع شریف حضرت رضا(ع) به خاک سپرده شود.

فیضی ادامه داد: تلاش داریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده قبل از نماز مغرب و عشاء تدفین پیکر مطهر این خادم شهید را انجام دهیم و چنانچه این کار با تاخیر انجام شود، پس از اقامه نماز این مراسم برگزار می‌شود.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی افزود: برای برگزاری هر چه بهتر و مناسب‌تر مراسمی در خور شان خادم‌الرضا(ع) بخش‌هایی از رواق‌ها و صحن‌های حرم مطهر برای ساعاتی خالی از زائر خواهد شد.

وی ادامه داد: از تمامی زائران و مجاوران خواستاریم در برگزاری هر چه باشکوهتر این مراسم همکاری‌های لازم را با ما داشته باشند.

فیضی خاطرنشان کرد: همچنین از ساعت‌های قبل از نماز ظهر و عصر تا پاسی از شب روضه منوره و صحن‌ها و رواق‌های حرم مطهر رضوی در آمادگی کامل خواهند بود.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی تاکید کرد: از زائران عزیز حرم مطهر رضوی خواهشمندیم از آوردن وسایل اضافه و ممنوعه به حرم خودداری کنند.

بر اساس گزارش روابط عمومی آستان قدس رضوی، وی ادامه داد: درخواست ویژه داریم که عزیزان حاضر در صحن پیامبر اعظم حرم مطهر رضوی نظم را جهت حفظ حال جمعیت رعایت کرده و با خادمان خود همکاری لازم را داشته باشند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان