رسانه عبری: کاخ سفید دیگر مخالف عملیات رفح نیست

شبکه ۷ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد، ایالات متحده بعد از آن اسرائیل تلاش‌هایی برای کاهش شمار قربانیان غیر نظامی انجام داده، مخالفت خود را با توسعه عملیات نظامی در رفح کاهش داده است.

 یک رسانه عبری زبان اعلام کرد، کاخ سفید دیگر مخالف تهاجم گسترده به رفح نیست و حداقل مخالفت خود را با این تهاجم تلطیف کرده است.

به گزارش تسنیم، شبکه 7 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد، ایالات متحده بعد از آن اسرائیل تلاش‌هایی برای کاهش شمار قربانیان غیر نظامی انجام داده، مخالفت خود را با توسعه عملیات نظامی در رفح کاهش داده است.

براساس این گزارش که با برداشتی از گزارش بلومبرگ صورت گرفته تاکید شده است: در جریان جلساتی که جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا در اسرائیل داشت، برنامه‌های اسرائیل برای تعامل با غیر نظامیان در جریان تهاجم نظامی گسترده به رفح مورد بررسی قرار گرفت و تلاش شد تا به نحوی این طرح‌ها ارائه شوند که نظر آمریکا نیز در این زمینه لحاظه گردد.

به نوشته این رسانه عبری زبان، انتشار اخباری در رابطه با خروج هزاران نفر از فلسطینیان از رفح طی چند هفته اخیر به آمریکا برای اتخاذ این تصمیم کمک کرده است.

گفتنی است این رسانه عبری زبان در حالی از خروج هزاران نفر از غیر نظامیان فلسطینی از رفح سخن می‌گوید که براساس آمار سازمان ملل متحد و سازمان‌های امداد رسان بین المللی بیش از دو میلیون غیر نظامی در رفح محبوس بوده و جنگ علیه این منطقه منجر به قتل عام گسترده‌ای در میان آنها خواهد شد.

پیش از این نیز شماری از تحلیل‌گران مخالفت های آمریکا با تهاجم به رفح را صوری و با اهداف انتخاباتی برای بایدن توصیف کرده بودند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان