مالکیت جدید اینتر رسما تأیید شد؛ اوک‌تری خواهان حفظ ثبات در باشگاه است

پس از کش‌وقوس‌های فراوان، مالکیت جدید باشگاه اینتر رسما تأیید شد و کمپانی اوک‌تری به عنوان مالک جدید این باشگاه معرفی گردید.

 نمایندگان اوک‌تری، مالکان جدید اینتر، امروز در میلان با بپه ماروتا و الساندرو آنتونلو، مدیران باشگاه، دیدار کردند.

به گزارش "ورزش سه"، تنها چند ساعت پس از به اتمام رسیدن مهلت سونینگ و از دست دادن مالکیت اینتر، کمپانی اوک‌تری باشگاه را در اختیار گرفت و نمایندگان آن با مدیران باشگاه ملاقات کردند.

خانواده ژانگ به ضرب‌الاجل بازپرداخت وام 275 میلیون یورویی به‌علاوه بهره که در سال 2021 برای پشت سر گذاشتن بحران مالی به آنها داده شده بود، عمل نکردند.

مالکیت جدید اینتر رسما تأیید شد؛ اوک‌تری خواهان حفظ ثبات در باشگاه است

امروز بالاخره اعلام شد که با اتمام مهلت بازپرداخت وام، کمپانی اوک‌تری مالکیت باشگاه را برعهده گرفت. دقیقا مانند زمانی که الیوت مالکیت میلان را به دلیل عدم بازپرداخت یک وام در اختیار گرفت.

مالکیت جدید اینتر رسما تأیید شد؛ اوک‌تری خواهان حفظ ثبات در باشگاه است

امروز آلخاندرو کانو و کاترین رالف، نمایندگان اوک‌تری راهی میلان شدند و با ماروتا و آنتونلو دیدار کردند. این صندوق آمریکایی مشتاق است همکاری اینتر با این مدیران را حفظ کند، مدیرانی که عملاً چندین سال است که باشگاه را با نفوذ بسیار کمی از خانواده ژانگ اداره می‌کنند. آنها می‌خواهند همین مسیر فعلی اینتر را ادامه دهند و کمترین تغییرات ممکن را در سیاست‌های باشگاه اعمال کنند تا در موفقیت‌های باشگاه خللی ایجاد نشود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان