مراسم تشییع و بدرقه رئیس‌جمهور فقید در مشهد (+عکس و فیلم)

رئیس‌جمهور فقید، سید ابراهیم رئیسی از سال‌ها پیش وصیت کرده بود پس از درگذشتش در رواق دارالسلام حرم مطهر رضوی و نقطه‌ای که بین مشهدی‌ها به پایین‌پای حضرت معروف است، به خاک سپرده شود.

خراسان رضوی پیکر پاک سیدابراهیم رئیسی وارد فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد شد و مورد استقبال رسمی مسئولین استان از جمله استاندار، فرماندار و شهردار مشهد و مقامات نظامی قرار گرفت. همچنین مراسم تشییع از دقایقی قبل امروز پنجشنبه سوم خرداد در مشهد آغاز شد.
 
پیکر رئیس جمهور فقید با همراهان به منظور تشییع و خاکسپاری پس از برگزاری مراسم تشییع در بیرجند به مشهد منتقل شد.
 
آیت الله علم الهدی و خانواده رئیسی نیز دقایقی قبل وارد مشهد شدند و مورد استقبال مقامات استان و مردم مشهد قرار گرفتند. 
 
مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت همزمان با نماز ظهر و عصر در میدان 15 خرداد آغاز شد و در ساعت 14 نیز پیکر رئیس‌جمهور فقید و 6 تن از همراهان ایشان وارد جمعیت تشییع‌کننده  شده است.
 
طبق برنامه اعلام‌شده تا پیش از اقامه نماز مغرب، پیکر شهید رئیسی به حرم مطهر رضوی منتقل و در دارالسلام بارگاه رضوی به خاک سپرده می‌شود.  
 

انتقال پیکرمطهر شهدای خدمت به مشهد

پیکر پاک سیدابراهیم رئیسی وارد فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد شد و مورد استقبال رسمی مسئولین استان از جمله استاندار، فرماندار و شهردار مشهد و مقامات نظامی قرار گرفت. 

مشهد میزبان پیکر شهید رئیسی شد

از دو روز پیش تدارکات آماده‌سازی مزار رئیس‌جمهور فقید در رواق دارالسلام حرم مطهر رضوی در حال انجام است و آن طور که از گفته‌های مسئولین آستان قدس مشخص است، وی از سال‌ها پیش وصیت کرده بود پس از درگذشتش در این رواق و در کنار مزار شهید هاشمی‌نژاد و نقطه‌ای که بین مشهدی‌ها به پایین‌پای حضرت معروف است، به خاک سپرده شود. 
 
آمدم ای شاه پناهم بده


تصاویری از تشییع و بدرقه «رئیس‌جمهور فقید» در مشهد

 

 
 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان