پایان کابوس! استقلال با تسویه بدهی به سانتاکلارا، پنجره نقل و انتقالات را باز کرد

باشگاه استقلال بالاخره با پرداخت ۵۰۰ هزار یورو به باشگاه سانتاکلارا، پرونده بدهی محمد محبی را بست و پنجره نقل و انتقالات خود را پس از چند ماه بسته بودن، باز کرد. با این اقدام، آبی‌ها می‌توانند در نقل و انتقالات تابستانی برای تقویت تیم خود، بازیکن جدید جذب کنند.

باشگاه استقلال از تسویه بدهی خود به باشگاه سانتاکلارا خبر داده است.

به گزارش "ورزش سه"، در جریان انتقال محمد محبی از سانتاکلارا به استقلال در تابستان 1401 بود که آبی متعهد شدند مبلغ رضایت نامه را در چند قسط پرداخت کنند که پس از تغییرات مدیریتی و حضور فتح الله زاده روی صندلی ریاست، این تعهد عملی نشد.

در واقع استقلالی ها مبلغ یکی از اقساط خود را ناقص به حساب سانتاکلارا واریز کردند و همین موضوع سبب شد تا تیم پرتغالی با شکایت از آبی ها، خواستار دریافت مبلغ سنگینی شود که در نهایت استقلال به پرداخت 500 هزار یورو محکوم شد.

    این بدهی در ادامه منجر به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال شد ولی آبی ها برای دریافت مجوز حرفه ای، تعهدنامه ای را به سانتاکالارا دادند که در دو قسط، این مبلغ را پرداخت کنند و همین توافق با طرف پرتغالی باعث شد تا بدهی 500 هزار یورویی، جزو بدهی های قطعی این فصل به شمار نیاید و خللی در دریافت مجوز حرفه ای آبی ها ایجاد نکرد.

حالا باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه ای، از تسویه حساب کامل با طرف پرتغالی و باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه خبر داده است.

پایان کابوس! استقلال با تسویه بدهی به سانتاکلارا، پنجره نقل و انتقالات را باز کرد

در اطلاعیه آبی ها آمده است:

امشب طبق اعلام رسمی فیفا و رسید ارسال شده  بدهی 500 هزار یورویی به باشگاه سانتاکلارا پرداخت شد و باشگاه استقلال دیگر بدهی در این زمینه ندارد.

بر همین اساس مدارک پرداختی باشگاه استقلال، در (لیگال پرتال) بارگذاری شده و کمیته انضباطی فیفا نیز اعلام وصول کرده است.

با این اقدام،  پنجره باشگاه استقلال حداکثر ظرف مدت دو هفته آینده باز خواهد شد.

لازم به یادآوری است؛ باشگاه سانتاکلارای پرتغال به دلیل پرداخت نشدن حق انتقال محمد محبی به استقلال از این باشگاه به فیفا شکایت کرده بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان