واتیکان : پاپ اولین قدیس هزاره جدید را معرفی خواهد کرد

نام آکوتیس در سال ۲۰۲۰ پس از اینکه معجزه ای به او نسبت داده شد، مطرح شد. انتساب معجزه دوم به این معنی است که او اکنون می تواند به مقام مقدس ارتقا یابد، اما واتیکان نگفت چه زمانی این اتفاق می افتد.

ظاهراً قرار است دستگاه کلیسا اولین قدیس خود را در قرن و هزاره جدید معرفی کند.
 
به گزارش شفقنا؛ الجزیره نوشت: پاپ فرانسیس معجزه دوم را به یک نوجوان ایتالیایی نسبت داد که در زندگی کوتاه خود از مهارت های کامپیوتری خود برای گسترش ایمان کاتولیک استفاده کرد و راه را برای تبدیل شدن به اولین قدیس نسل هزاره باز کرد.
 
«کارلو آکوتیس» که در سال 2006 بر اثر سرطان خون در سن 15 سالگی درگذشت، به طور غیر رسمی به عنوان «اثر خداوند» شناخته می شد. او در لندن متولد و در میلان بزرگ شد و در آنجا از وب‌سایت محله‌اش و بعداً یک آکادمی مستقر در واتیکان مراقبت کرد.
 
در بیانیه‌ای که روز پنج‌شنبه منتشر شد، فرانسیس این تصمیم را طی جلسه‌ای با کاردینال مارچلو سمرارو، رئیس بخش مقدس‌سازی واتیکان اتخاذ کرد. نام آکوتیس در سال 2020 پس از اینکه معجزه ای به او نسبت داده شد، مطرح شد. انتساب معجزه دوم به این معنی است که او اکنون می تواند به مقام مقدس ارتقا یابد، اما واتیکان نگفت چه زمانی این اتفاق می افتد.
 
سازمان دهندگان این رویداد گفتند، به دلیل نقش مهم آکوتیس در بشارت از طریق اینترنت، از او به عنوان حامی خداوند در سال گذشته و در روز جهانی جوانان در لیسبون یاد شد.
 
کلیسای کاتولیک روم معتقد است فقط خدا معجزه می‌کند، اما قدیسان که اعتقاد بر این است که با خدا در بهشت هستند، توانایی شفاعت دارند. از دیدگاه کاتولیک‌ها معجزه معمولاً شفای غیرقابل توضیح یک شخص است.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان