ژاوی اخراج شد؛ رونمایی از سرمربی جدید بارسلونا

با توجه به عملکرد دور از انتظار بارسلونا با ژاوی هرناندز، این سرمربی اعلام کرد در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد تا باشگاه برای انتخاب سرمربی جدید دست بالا را داشته باشد.

ژاوی هرناندز پس از حواشی ایجاد شده در روزهای گذشته، از هدایت بارسلونا برکنار شد.

به گزارش ایرنا، با توجه به عملکرد دور از انتظار بارسلونا با ژاوی هرناندز، این سرمربی اعلام کرد در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد تا باشگاه برای انتخاب سرمربی جدید دست بالا را داشته باشد.

با این حال، خوان لاپورتا رئیس آبی‌واناری‌ها بعد از جلسات متمادی ژاوی را راضی کرد تا یک فصل دیگر نیز در این تیم به کار خود ادامه دهد. این سرمربی بعد از برگزاری جلسات با مدیریت باشگاه سرانجام قبول کرد یک فصل دیگر به کار خود در تیم محبوبش ادامه دهد.

با این حال طی روزهای گذشته، همه چیز تغییر کرد. ژاوی پیش از بازی با آلمریا صحبت‌های را علیه مدیریت باشگاه انجام داد که مورد خشم لاپورتا قرار گرفت. سرانجام رئیس باشگاه بارسلونا که ژاوی را متقاعد کرده بود یک فصل دیگر در این تیم بماند، این مربی از هدایت تیم برکنار کرد و این خبر نیز به صورت رسمی به ژاوی اعلام شد. بازی هفته پایانی بارسلونا برابر سویا، آخرین حضور ژاوی روی نیمکت کاتالان‌ها خواهد بود.

فابریزیو رومانو خبرنگار مشهور ایتالیایی در خبری اعلام کرد که به زودی هانسی فلیک به عنوان سرمربی جدید بلوگرانا انتخاب خواهد شد و جانشین ژاوی می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان