فرود اضطراری فوکر ۱۰۰ ایران‌ایر در فرودگاه اردبیل/؛ آخرین وضعیت مسافران

شب گذشته فوکر ۱۰۰ ایران‌ایر پرواز تهران - تبریز که به علت نقص فنی نتوانسته بود در فرودگاه تبریز فرود داشته باشد، در فرودگاه اردبیل به زمین نشست و مسافرین آن به تبریز منتقل شدند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل از فرود اضطراری فوکر100 هواپیمایی ایران ایر در فرودگاه اردبیل خبر داد گفت:مسافرین این پرواز با استفاده از اتوبوس راهی تبریز شدند.
 
به گزارش ایرنا، محمد قصابی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: شب گذشته پرواز تهران - تبریز که به علت نقص فنی نتوانسته بود در فرودگاه تبریز فرود داشته باشد، در فرودگاه اردبیل به زمین نشست و مسافرین آن به تبریز منتقل شدند.
 
مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل اظهار کرد: در حال حاضر پروازهای فرودگاه اردبیل دایر است اما شرایط جوی مساعد نیست به طوری که شعاع دید 100 متر است و احتمال لغو پروازهای این فرودگاه وجود دارد.
 
در همین زمینه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اعلام کرد: به دنبال فرود اضطراری هواپیمای مسافربری تهران - تبریز در فرودگاه اردبیل، 4 نفر دچار تهوع و سردرد و گوش درد شدند که توسط کارکنان اورژانس 115 بصورت سرپایی تحت درمان قرار گرفتند
 
بر اساس این گزارش ساعت 22 روز جمعه چهار خرداد ماه 1403 و بدنبال درخواست فرود اضطراری هواپیمای مسافربری ایران ایر، شماره پرواز 445 از مسیر تهران - تبریز، خوشبختانه این هواپیما در فرودگاه اردبیل به زمین نشست و هیچگونه تلفاتی نداشت و فقط 4 نفر از مسافرین دچار تهوع و سردرد و یک نفر گوش درد شده بودند که توسط کارکنان مجرب فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در محل درمان شده و تمامی مسافرین بصورت زمینی عازم مقصد شدند.
 
بر اساس این گزارش مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه، تعداد 7 دستگاه آمبولانس، یکدستگاه اتوبوس آمبولانس بهمراه خودرو فرماندهی به محل اعزام کرده و بیمارستان‌های اردبیل در حالت آماده باش بودند.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان