طرز تهیه پاستا ریگاتی (ریگاته) با طعم عالی در خانه

طرز تهیه پاست ریگاتی ساده با یک دستور کاربردی را می توانید در این بخش مطالعه کنید. این پاستا با ترکیب سبزیجات معطر تهیه می شود.

طرز تهیه پاستا ریگاتی (ریگاته) با طعم عالی در خانه

برای داشتن یک پاستای خانگی خوشمزه و عالی می توانید در این بخش با طرز تهیه پاستا ریگاتی آشنا شوید. این پاستای خانگی را می توانی با یک دستور ساده و کاربردی در این بخش داشته باشید.

شما علاقه مندان به پاستاهای متنوع خانگی می توانید در این بخش همراه ما باشید. طرز تهیه پاستا سوسیس و پاستا قارچ با طعم ویژه را می توانید در این بخش مطالعه کنید.

مراحل تهیه پاستا ریگاتی

مواد اولیه:

  • پاستا ریگاتی: 250 گرم
  • پوست لیمو رنده شده: 2 قاشق چای خوری
  • مخلوط سبزیجات: 1/2 پیمانه
  • آب لیموی تازه: 1 قاشق غذاخوری
  • فلفل سیاه و نمک: به میزان لازم
  • روغن زیتون: 2 قاشق غذاخوری
  • پنیر پارمزان: 1/2 پیمانه

طرز تهیه پاستا ریگاتی:

این پاستای ویژه خانگی را می توانید با دستور ساده و کاربردی در این بخش مطالعه کنید. این پاستا طعم عالی داشته و می توانید به عنوان یک میان وعده و عصرانه عالی نیز تهیه نمایید.

روش پخت پاستا ریگاتی

مخلوطی از سبزیجات معطر، ریحان، جعفری خرد شده و … را با یکدیگر ترکیب کرده به صورت ساطوری خرد کنید. درون قابلمه ای باید مقداری آب و نمک را روی حرارت گذاشته و پاستا را درون آب جوش ریخته و زمان دهید تا نرم شود.

در مرحله بعدی پاستا را آبکش کرده و بعد از اینکه کمی خنک شد، باید سبزی های ساطوری شده را روی پاستا ریخته و به آن مقداری آب لیموی تازه و پوست لیموی رنده شده را اضافه کنید.

کمی فلفل سیاه و نمک افزوده و در صورت دلخواه می توانید از مقداری ادویه های متنوع و دلخواه نیز استفاده کنید. مقداری پنیر پارمزان را به مواد افزوده و بعد با یکدیگر ترکیب کنید. شما می توانید این پاستا را به عنوان یک میان وعده داشته باشید.

مدت زمان پخت این پاستا 15 دقیقه بوده و می توانید با یک دستور ساده و کاربردی در این بخش این پاستا را تهیه کنید. مقدار مواد ذکر شده در این بخش برای 2 نفر کافی بوده و می توانید با این دستور کاربردی و ساده این پاستا را داشته باشید.

طرز تهیه پاستا ریگاتی

پاستا ریگاته:

رسپی دیگری که برای این نوع پاستا می توانید، داشته باشید پاستای ریگاته است. برای این پاستا شما می توانید مقداری گوشت چرخی تفت خرده نیز درون مواد ریخته و با پاستا ترکیب کنید. شما می توانید برای این‌ پاستا از مقداری خامه نیز استفاده نمایید که ترکیب عالی داشته و طعم فوق العاده ای دارد.

این پاستای ویژه را می توانید با دستورهای ساده آن تهیه کرده و نوش جان کنید. طعم این پاستای خانگی عالی بوده و می توانید از ترکیبات سبزیجات معطر دلخواه نیز استفاده نمایید. افزودن مقداری آویشن در این ترکیب می تواند عالی باشد و طعم بهتری به پاستای خانگی شما می دهد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان