کشف ۸۰۰ کیلوگرم مواد مخدر جاساز شده در اردستان

با رصد اطلاعاتی و اشراف سربازان گمنام امام زمان شهرستان اردستان یک محموله سنگین، ۸۰۰ کیلوگرم موادمخدر تریاک که در تریلر جاسازی شده بود با هماهنگی مقامات قضائی در محور ترانزیت شناسایی و کشف و ضبط شد.

دادستان عمومی و انقلاب اردستان گفت: 800 کیلوگرم موادمخدر تریاک که در تریلر جاسازی شده بود با هماهنگی مقامات قضائی در محور ترانزیت شناسایی و کشف و ضبط شد.

به گزارش مهر، سید عباس بارودکو عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با رصد اطلاعاتی و اشراف سربازان گمنام امام زمان شهرستان اردستان یک محموله سنگین، 800 کیلوگرم موادمخدر تریاک که در تریلر جاسازی شده بود با هماهنگی مقامات قضائی در محور ترانزیت شناسایی و کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه متهم همراه با مواد مخدر در اختیار مقامات قضائی قرار گرفت، افزود: همچنین مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان یک خودرو حامل مواد مخدر در حال تردد در محورهای مواصلاتی شهرستان را شناسایی کردند.

دادستان عمومی و انقلاب اردستان خاطرنشان کرد: با بازرسی‌های صورت گرفته از این خودرو یک قبضه سلاح کلاشینکف به همراه پنج خشاب و 130 تیر جنگی و مقدار 282 کیلو شیشه، 25 کیلو هروئین و 12 کیلو تریاک کشف شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان