خشم ناصر الخلیفی از امباپه؛ جدایی رایگان، هدیه‌ای به رئال مادرید

ناصر الخلیفی، مالک باشگاه پاری‌سن‌ژرمن، به شدت از انتقال قریب‌الوقوع کیلیان امباپه به رئال مادرید عصبانی است. جدایی رایگان این فوق‌ستاره فرانسوی، خشم الخلیفی را به دلیل از دست رفتن پول هنگفت و تقویت رقیب دیرینه برانگیخته است.

مالک باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به شدت از انتقال احتمالی فوق‌ستاره فرانسوی به رئال مادرید عصبانی است.

به گزارش ایرنا، شمارش معکوس برای امضای قرارداد کیلیان امباپه با رئال مادرید آغاز شده است و باید جدایی فوق‌ستاره فرانسوی را از پاری‌سن‌ژرمن قطعی دانست.

او پس از هفت سال بازی در پی‌اس‌جی، با پایان قراردادش از جمع پاریسی‌ها جدا می‌شود. جدایی رایگان امباپه که سبب شده است پولی از انتقال او به مادرید به پاریسی‌ها نرسد، عصبانیت و خشم شدید ناصرالخلیفی، مالک باشگاه پاری‌سن‌ژرمن را به همراه داشت.

امباپه در فصل اخیر تایید کرده بود که در تابستان 2025 و با پایان قراردادش از جمع پاریسی‌ها جدا می‌شود. با توجه به پایان قرارداد امباپه، او بدون پرداخت پول رضایتنامه و به صورت رایگان از این تیم جدا می‌شود؛ موضوعی که الخلیفی به هیچ عنوان علاقه نداشت رخ بدهد و در ابتدای فصل تهدید کرده بود که امباپه باید قراردادش را تمدید کند یا کل فصل را روی نیمکت خواهد نشست و به تیم دوم تبعید خواهد شد.

با وجود چنین تهدیداتی، امباپه قراردادش را تمدید نکرد تا در پایان فصل لیگ یک فرانسه از پاریس خداحافظی کند و چمدان‌هایش را برای سفر احتمالی به مادرید ببندد. دیدار امشب پاری‌سن‌ژرمن و لیون در فینال جام حذفی، آخرین حضور فوق‌ستاره فرانسوی در ترکیب پاریسی‌ها است.

نشریه اکیپ فرانسه با اشاره به بالا گرفتن اختلافات امباپه و الخلیفی نوشت: در تابستان 2022، پس از تمدید قرارداد با پاری‌سن‌ژرمن و نپذیرفتن پیشنهاد مادرید، امباپه به سرعت متوجه شد که برخی از وعده‌هایی که از رئیس باشگاه دریافت کرده بود، محقق نمی‌شود.

پس از آن بود که رابطه امباپه با الخلیفی به طور کامل بدتر شد و مالک باشگاه پاری‌سن‌ژرمن، به انتقاد از رفتار امپابه و جدایی رایگان او پرداخت و گفت: شما نمی‌توانید بازیکن آزاد باشید و با رفتن، بزرگ‌ترین رقیب ما را تقویت کنید. همه بازیکنان بزرگ، مانند جود بلینگام و هری کین، وقتی از دورتموند و تاتنهام به بایرن مونیخ و رئال رفتند، بازیکن آزاد نبودند و پولی هم نصیب باشگاه‌شان شد.

مالک قطری پی‌اس‌جی همچنین در بخشی دیگر از انتقاداتش از امباپه با کنایه به تلاش رئال مادرید برای برگزاری سوپرلیگ اروپایی، گفته است: نمی‌توانی به پاری‌سن‌ژرمن آسیب برسانی؛ (با رفتن به مادرید) به سوپرلیگ مشروعیت می‌بخشی!

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان