حمایت از فلسطین در فینال چمپیونزلیگ زنان (+عکس)

فینال چمپیونزلیگ زنان امشب در ورزشگاه سن‌ماس اسپانیا بین دو تیم بارسلونا و لیون برگزار شد. یکی از نکات قابل توجه بازی نمایش پرچم فلسطین در زمین پیش از آغاز دیدار بود.

پیش از آغاز دیدار بارسلونا و لیون در فینال چمپیونزلیگ زنان، پرچم فلسطین در زمین به نمایش گذاشته شد.

به گزارش "ورزش سه"، فینال چمپیونزلیگ زنان امشب در ورزشگاه سن‌ماس اسپانیا بین دو تیم بارسلونا و لیون برگزار شد. یکی از نکات قابل توجه بازی نمایش پرچم فلسطین در زمین پیش از آغاز دیدار بود.

در حالی‌که چشم اهالی فوتبال در اروپا به فینال لیگ قهرمانان دوخته شده بود، پیامی در زمین که توسط دو فرد پیش از آغاز بازی به نمایش گذاشته شد توجه رسانه‌ها را جلب کرد. این دو پرچم فلسطین را نگه داشتند که روی آن نوشته شده بود «نسل‌کشی را متوقف کنید» و «اتحادیه اروپا، همدست نباش.»

حمایت از فلسطین در فینال چمپیونزلیگ زنان (+عکس)

آنها به حملات بی‌رحمانه رژیم اشغالگر قدس به مردم فلسطین اشاره دارند که باعث کشته شدن تعداد زیادی از افراد بی‌گناه شده است.

    پس از چند لحظه این پرچم توسط دو نفر بر روی زمین چمن گذاشته شد و دقایقی بعد مسئولان یوفا به زمین رفتند و آن را از روی چمن برداشتند. هنوز مشخص نیست که این اقدام با هماهنگی یوفا بوده یا اقدامی خودجوش، چراکه در فصل 24-2023 فوتبال اروپا یوفا بارها مانع بردن پرچم فلسطین به ورزشگاه‌ها شده‌ است.

این اولین بار نیست که در این فصل در یک فینال اروپایی پرچم فلسطین دیده می‌شود. در جریان فینال لیگ اروپا بین تیم‌های بایر لورکوزن و آتالانتا هم هواداران حاضر در ورزشگاه پرچم فلسطین را به نمایش گذاشتند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان