محکومیت قاچاقچی طلا در البرز

مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز: شعبه رسیدگی کننده با توجه به جاساز شمش‌ها درون خودرو و ارائه نکردن مدارک خرید برای آنها، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط طلای کشف شده، متهم را به پرداخت ۹۸ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز از محکومیت 101 میلیارد و 400 میلیون ریالی قاچاقچی طلا در این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا، "حمیدرضا کیوانفر" روز یکشنبه گفت: به تازگی پرونده قاچاق سه عدد شمش طلا به ارزش 97 میلیارد و 987 میلیون ریال در شعبه پنجم ویژه بررسی تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرج رسیدگی شد.
وی افزود: شعبه رسیدگی کننده با توجه به جاساز شمش ها درون خودرو و ارائه نکردن مدارک خرید برای آنها، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط طلای کشف شده، متهم را به پرداخت 98 میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.
کیوانفر گفت: شعبه همچنین متهم را به پرداخت سه میلیارد و 400 میلیون ریال معادل ارزش خودرو حامل شمش های طلا جریمه و در مجموع متهم به پرداخت 101میلیارد و 400 میلیون ریال محکوم شد.
وی یادآور شد: این شمش های طلا توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی البرز از داخل کنسول یک دستگاه خودرو کشف شد.

 

همچنین موسسه درمانی افزون بر پرداخت 371 میلیون ریال در حق شاکیان به پرداخت سه میلیارد و 723 میلیون ریال معادل 10 برابر ارزش تخلف محکوم شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان