پیش بینی هواشناسی: رگبار و رعد و برق در نقاط مختلف کشور

هواشناسی: طی فردا (دوشنبه) و پس فردا (سه شنبه)شهرکرد با کمینه ۵ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه ۴۳ و ۴۵ دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌ بینی می‌شود.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعدوبرق در نقاط مختلف ایران و افزایش دما در نوار شمالی کشور خبر داد.
 
صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا افزود:یکشنبه (6 خرداد ماه) در استان‌های گیلان، مازندران، شمال استان‌های آذربایجان غربی و شرقی و برخی نقاط استان‌های اردبیل، گلستان ، زنجان، قزوین، البرز، تهران، قم، مرکزی، سمنان، شمال استان‌های اصفهان و یزد، جنوب ایلام، ارتفاعات استان‌های خوزستان و چهارمحال و بختیاری در برخی از ساعات رگبار و رعدوبرق وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.
 
وی اضافه کرد: از دوشنبه تا پنجشنبه (7 تا 10 خرداد ماه) نیز در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در ارتفاعات استان‌های واقع در شمال غرب و ارتفاعات مرکزی البرز رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت انتظار می‌رود.
 
ضیاییان افزود: از دوشنبه تا پایان هفته روند افزایش دما در نوار شمالی کشور به‌ویژه در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل رخ خواهد داد.
 
به گفته ضیاییان یکشنبه دریای خزر و دوشنبه و سه شنبه خلیج فارس مواج پیش‌بینی می‌شوند.
 
رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (7 خرداد) صاف تا قسمتی ابری، در بعضی ساعت‌ها افزایش باد، در بعد از ظهر وزش باد شدید با حداقل دمای 19 و حداکثر دمای33 درجه سانتیگراد سه شنبه (8 خرداد) صاف تا قسمتی ابری، همراه با وزش باد، در بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای19 و حداکثر دمای34 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
 
ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه 5 درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه 43 و 45 دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان