دستگیری قاتل فراری کمتر از ۲۴ ساعت در ملایر

مخفیگاه قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم ۲۶ ساله دستگیر شد.

فرمانده انتظامی ملایر از دستگیری قاتل فراری در کمتر از 24 ساعت از وقوع قتل با تلاش ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ "احمد ساکی" روز یکشنبه در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به چاقوکشی در مرکز شهر ملایر، بلافاصله ماموران پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.

وی بیان کرد: در بررسی به عمل آمده توسط ماموران مشخص شد 2 نفر جوان با مالک یک واحد صنفی( فست فودی) درگیر می‌شوند که در اثر این درگیری، مالک واحد صنفی، 2 نفر جوان مذکور را به وسیله چاقو به شدت مجروح کرده و متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی ملایر افزود: افراد مجروح بلافاصله به بیمارستان منتقل می‌شوند و با وجود تلاش کادر درمان یکی از آنان که 23 ساله بود، فوت می‌کند و فرد دیگر در حال حاضر بستری و وضعیت وی رضایت‌بخش است.

سرهنگ ساکی خاطرنشان کرد: با تشکیل چندین گروه از ماموران دستگیری قاتل در دستور کار قرار گرفت که با انجام اقدامات و تحقیقات به عمل آمده و بکارگیری شیوه و شگردهای خاص پلیسی، سرانجام مخفیگاه قاتل در کمتر از 24 ساعت شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم 26 ساله دستگیر شد.

وی گفت: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده علت ارتکاب به قتل را ایجاد مزاحمت از سوی مقتول و همراهانش عنوان کرد.

سرهنگ ساکی یادآور شد: نامبرده با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و تحقیقات پلیس در رابطه با علت وقوع این حادثه ادامه دارد و نتیجه متعاقبا اعلام خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان