دستگیری سارقان کارخانجات در باقرشهر

در تحقیقات ابتدایی ماموران کلانتری مشخص شد، سارقان اقدام به شناسایی کارخانه‌های تعطیل نموده و با شیوه و شگرد خاص قفل درب کارخانه را باز نموده و با دستگاه هوا برش اقدام به برش قطعات آهنی و سرقت قطعات می‌نمایند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری از انهدام و دستگیری سارقان کارخانجات ها در محدوده باقرشهر خبر داد و گفت: متهمان به 5 فقره سرقت معترف شدند.

سرهنگ طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری در تشریح خبر اظهار داشت: در پی وقوع سرقت از کارخانه ای در اردیبهشت ماه امسال در محدوده "باقرشهر" سریعا عوامل عملیات کلانتری 175 این فرماندهی در محل حاضر و تحقیقات خود را در خصوص دستگیری سارق یا سارقان آغاز کردند.

وی افزود: در تحقیقات ابتدایی ماموران کلانتری مشخص شد، سارقان اقدام به شناسایی کارخانه های تعطیل نموده و با شیوه و شگرد خاص قفل درب کارخانه را باز نموده و با دستگاه هوا برش اقدام به برش قطعات آهنی و سرقت قطعات می نمایند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری بیان داشت: تیم عملیات کلانتری باقرشهر با پوشش دهی نقاط احتمالی حضور سارقان و با گشت زنی های هدفمند، یکم خرداد هر 2 سارق را مشاهده می نمایند.

سرهنگ طرهانی در ادامه تصریح کرد: متهمان پس از مشاهده ماموران بلافاصله متواری شده و به هشدار های ماموران بی توجهی می کند که ماموران در یک عملیات ضربتی پلیسی متهمان را دستگیر می نمایند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: متهمان پس از انتقال به کلانتری باقرشهر در تحقیقات ابتدایی به بیش از 5 فقره سرقت از کارخانه ها در این شهرستان اعتراف، عنوان نموده که مالباختگان به کلانتری مراجعه نموده اند، سارقان نیز پس از تکمیل پرونده باهماهنگی مراجع قضائی به پلیس آگاهی شهرستان منتقل گردیدند.


شهرستان ری با بیش از یک میلیون نفر جمعیت در جنوب استان تهران قرار دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان