اسپانیا : ۲۸ مه کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسیم

«خوزه مانوئل آلبارز» وزیر خارجه اسپانیا در کنفرانس مطبوعاتی مشترک به «محمد مصطفی» نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: مادرید به طور رسمی کشور فلسطین را در تاریخ ۲۸ ماه مه (سه‌شنبه هفته جاری) به رسمیت می‌شناسد.

وزیر خارجه اسپانیا در جریان کنفرانس مطبوعاتی مشترک با نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین بار دیگر اعلام کرد که کشورش 28 ماه جاری میلادی کشور فلسطین را به رسمیت خواهد شناخت.

به گزارش ایسنا، «خوزه مانوئل آلبارز» وزیر خارجه اسپانیا در کنفرانس مطبوعاتی مشترک به «محمد مصطفی» نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: مادرید به طور رسمی کشور فلسطین را در تاریخ 28 ماه مه (سه‌شنبه هفته جاری) به رسمیت می‌شناسد.

طبق گزارش شبکه اسکای نیوز عربی، وزیر امور خارجه اسپانیا افزود: تصمیمات دیوان بین‌المللی دادگستری الزامی است و باید اجرا شود.

وی تاکید کرد: آتش‌بس در غزه برای جلوگیری از فاجعه انسانی در این باریکه ضروری است و ما خواستار آتش‌بس فوری در غزه و ورود کمک‌ها از طریق گذرگاه‌های زمینی هستیم.

محمد مصطفی نیز در این باره گفت: به رسمیت شناختن فلسطین تنها راه دستیابی به عدالت و صلح در منطقه است.

در ماه مارس، رهبران اسپانیا، ایرلند، اسلوونی و مالت در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند آماده به‌رسمیت‌شناختن کشور فلسطین هستند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان