سخنگوی شورای نگهبان: صحت انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه کرمانشاه تایید شد

بخاطر وصول برخی از گزارشات تخلفاتی که هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات داشت، آرای ۵ شعبه اخذ رای ابطال شد که مراتب به اطلاع وزارت کشور خواهد رسید.

سخنگوی شورای نگهبان گفت: با تایید صحت انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه، صحت انتخابات در تمامی حوزه های انتخابیه تایید شد.

به گزارش ایرنا، هادی طحان نظیف روز یکشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: در مراحل قبل اعلام کرده بودم که صحت انتخابات در تمام حوزه‌ها به جز حوزه انتخابیه کرمانشاه به تایید شورای نگهبان رسیده است، از این حوزه انتخابیه گزارشاتی داشتیم که بررسی کردیم، نهایتا بررسی‌های ما به نتیجه رسید و صحت انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه هم به تایید شورای نگهبان رسید.

وی افزود: بخاطر وصول برخی از گزارشات تخلفاتی که هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات داشت، آرای 5 شعبه اخذ رای ابطال شد که مراتب به اطلاع وزارت کشور خواهد رسید.

وی تاکید کرد: ابطال این 5 شعبه تغییری در نتیجه آرا ایجاد نخواهد کرد و با تایید این حوزه انتخابیه، صحت انتخابات در همه حوزه‌های انتخابیه تایید می‌شود و فردا تمام منتخبان در مراسم افتتاحیه دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حضور خواهند داشت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان