ورمزیار: استقلال مقابل نساجی ترسو بود و جام را از دست داد

صادق ورمزیار، پیشکسوت استقلال، با انتقاد شدید از عملکرد این تیم در دیدار مقابل نساجی، معتقد است که آبی‌پوشان به دلیل ترس و کمبود شجاعت، دو امتیاز حساس را از دست داده و صدر جدول را از دست داده‌اند.

 پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، گفت: فوتبال بازی افرادی است که شجاع و نترس هستند و به ترسوها جام نمی‌دهند!. این ترس در عملکرد نفرات استقلال در دیدار مقابل نساجی کاملا مشخص بود.

صادق ورمزیار در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به تساوی بدون گل استقلال مقابل نساجی مازندران در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر باشگاههای ایران، اظهار داشت: استقلال هفته‌ها صدرنشین لیگ برتر بود، اما متاسفانه در بازی با نساجی مازندران شرایطی رقم خورد که باعث شد تا آبی‌پوشان صدر جدول را از دست بدهند. عملکرد استقلال در این جدال قابل قبول نبود.

وی افزود: در بازی با نساجی با ترس بازی کردیم و این ترس باعث شد تا به راحتی دو امتیاز در هفته‌هایی از دست بدهیم که حکم مرگ و زندگی را برای تیم‌های مدعی دارد. این ترس باعث شد تا استقلال تنبیه شود.فوتبال بازی افرادی است که شجاع و نترس هستند و در فوتبال به ترسوها جام نمی‌دهند! این یک قانون نوشته در فوتبال است و بارها این فرضیه در فوتبال اثبات شده است. تیمی برنده می‌شود که قدرت ریسک پذیری بیشتری داشته باشد.

ورمزیار: استقلال مقابل نساجی ترسو بود و جام را از دست داد

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: نمایش استقلال مقابل نساجی در شان تیمی به نام استقلال که عنوان پر افتخارترین تیم ایران در قاره کهن را یدک می‌کشد نبود. به نظر می‌رسید استقلال فریب نیمه اول بازی همزمان رقیب را خورده و فکر می‌کردند شکست پرسپولیس حتمی شده است. برای همین تلاش زیادی برای پیروزی در زمین نکردند.

ورمزیار تصریح کرد: بازیکنان خوبی در اختیار داریم، بازیکنانی که همگی از خط دروازه تا مهاجم، بهترین هستند. همه آنها می‌دانند چقدر به تیم استقلال و تک تک نفراتش علاقه دارم. علاقه من به بزرگ‌ترهای تیم همچون سیدحسین حسنی و روزبه چشمی که در این فصل کارهای بزرگی انجام داده‌اند، بیشتر است. از مربیان و بازیکنان استقلال درخواست دارم یک بار دیگر فیلم بازی با نساجی مازندران را تماشا کنند تا بتوانند از اشتباهات این مسابقه درس عبرت بگیرند و برای آینده آنها را به کار ببندند.

وی تاکید کرد: هنوز دو هفته به پایان لیگ باقی مانده و هنوز هم فرصت از دست دادن امتیاز برای تیم‌ها وجود دارد. پرسپولیس می‌تواند امتیاز از دست بدهد و استقلال می‌تواند امتیاز بگیرد تا دوباره صدرنشین شود، اما دیگر نباید اشکالات و ضعف‌هایی که وجود داشت، تکرار شود.

ورمزیار: استقلال مقابل نساجی ترسو بود و جام را از دست داد

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: مربیان و بازیکنان استقلال باید در این دو هفته پایانی بدون اینکه به نتایج تیم‌های دیگر کاری داشته باشند فقط به این فکر کنند که باید به زمین رفته و دو پیروزی به دست آورند. استقلال برنده شود و مطمئن باشد رقیب امتیاز از دست می‌دهد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان