گیاهان زینتی آپارتمانی در دکوراسیون منزل مدرن!

گیاهان خانگی: امروز ۲۵ خرداد به مناسبت روز ملی گل و گیاه نگاهی میندازیم به انواع گیاهان زینتی آپارتمانی که برای دکوراسیون منزل مدرن مناسب است

گیاهان خانگی: امروز 25 خرداد به مناسبت روز ملی گل و گیاه نگاهی میندازیم به انواع گیاهان زینتی آپارتمانی که برای دکوراسیون منزل مدرن مناسب است.شاید برای شما هم پیش آمده باشد که وارد یک فضای خیره‌کننده یا حتی اتاقی شده باشید که طراحی آن پر از زوایا و اشکال هندسی مختلف و طراحی فوق‌العاده خاص و مدرن باشد اما احساس کنید چیزی کم دارد که نمی‌توانید دقیقا آن را درک کنید.درواقع چنین فضاهایی فقط نیازمند کمی جادوی سبز هستند. گاهی حتی یک فضای طراحی شده بسیار زیبا بدون وجود پیچش‌ها و منحنی‌های گیاهان، بی‌روح به نظر می‌رسد؛ بنابراین اصلا عجیب نیست صاحبان این مدل خانه‌های مدرن به دنبال گیاهانی باشند که با سبک دکوراسیون‌شان همخوانی داشته باشد. نکته دیگر اینکه رنگ سبز گیاهان در کنار رنگ سفید (که عموما استفاده زیادی در فضاهای مدرن دارد) و دکوراسیون مینیمال بسیار چشم‌نواز خواهد بود.

درواقع برای گیاهان نمی‌توان سبک خاصی را در نظر گرفت؛ به علاوه انتخاب گیاهان زینتی متناسب با دکوراسیون منزل مدرن  با توجه به گستردگی و تنوع موجود در گیاهان کار چندان ساده‌ای نیست. در این مطلب چیدانه با ما همراه شوید تا به نکاتی که در این مورد کمک‌کننده خواهد بود بپردازیم.

گیاهان آویز در دکوراسیون منزل مدرن

از گیاهان آویز استفاده نکنید؛ زیرا حس و حال سبک سنتی را با خود به ارمغان می‌آورند.

گیاهان مینیمال در دکوراسیون منزل مدرن

برای داشتن دکوراسیونی مینیمال از یک نوع گیاه و یک مدل گلدان استفاده کرده و آن را در قسمت‌های مختلف فضای‌تان تکرار کنید.

گیاه با گلدان خاص در دکوراسیون منزل مدرن

اگر به گیاه خاصی علاقه دارید، بدون توجه به نوع آن می‌توانید با انتخاب یک گلدان مناسب یا خلاقانه که با دکوراسیون مورد نظرتان همخوانی داشته باشد، این مشکل را حل کنید.

گیاهان هوازی در دکوراسیون منزل مدرن

گیاهان هوازی با توجه به ظاهر متفاوت و گلدان‌های مدرن‌شان گزینه مناسبی برای این منظور هستند.

گلدان های معلق در دکوراسیون منزل مدرن

گلدان‌های معلق که به شکل تراریوم هستند، گزینه مناسبی برای سبک مدرن محسوب می‌شوند.

گیاه سانسوریا در دکوراسیون منزل مدرن

گیاه سانسوریا با توجه به ظاهر ساده‌ای که دارد به خوبی جای خود را به عنوان گیاهان زینتی آپارتمانی در دکوراسیون منزل مدرن  امروزی باز کرده است؛ در ضمن جالب است بدانید این گیاه شب‌ها از خود اکسیژن ساطع می‌کند.

کاکتوس ها در دکوراسیون منزل مدرن

کاکتوس‌ها با توجه به گستردگی طرح و مدل‌های‌شان می‌توانند با کمی دقت و هوشمندی به زیبایی این نقش را ایفا کنند.

بونسای در دکوراسیون منزل مدرن

بونسای را فراموش نکنید. این درختچه‌های کوچک تزیینی که در انواع و شکل‌های مختلف وجود دارند، نمونه جذابی از گیاهانی هستند که به شکل مینیاتوری درآمده و می‌توانند دکوراسیون منزل مدرن شما را دلنوازتر کنند.

شاخه های درختان در دکوراسیون منزل مدرن

پیشنهاد دیگر کارشناسان برای استفاده از گیاهان زینتی آپارتمانی در دکوراسیون منزل مدرن ،شاخه‌های درختان مختلف با توجه به فصل است اما یکی از گزینه‌های ذکر شده این موضوع شاخه‌های زیبای درخت زیتون است که تلالویی سبز و طلایی برای‌تان به ارمغان می‌آورد یا حتی شاخه‌های شکوفه در بهار و گل‌های خاص.

بامبو در دکوراسیون منزل مدرن

انواع بامبوها نیز در دکوراسیون‌های مدرن امروزی به زیبایی جای می‌گیرند.

دیوار سبز در دکوراسیون منزل مدرن

دیوار سبز یا گلدان‌های دیواری به‌خصوص در اشکال منظم یا به شکل قاب گزینه خلاقانه دیگری است.

 

مجله منزل :شماره 94 خرداد ماه 1395

مجله منزل :شماره 94 خرداد ماه 1395

7000تومان

برای دیدن ایده های جذاب دکوراسیونی و آشنایی بیشتر با گیاهان زینتی آپارتمانی در دکوراسیون منزل مدرن می توانید مجله منزل را تهیه کرده و از دیدن و خواندن ادامه این مطلب لذت ببرید.

منبع: مجله منزل ؛ نویسنده: سپیده نعمت‌زاده

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر