رافت: قهرمانی پرسپولیس در دستان شمس‌آذر؛ فینال لیگ در قزوین

پایان رافت، پیشکسوت پرسپولیس، معتقد است که سرنوشت قهرمانی این تیم در لیگ برتر در دستان شمس‌آذر قزوین قرار دارد و بازی حساس این دو تیم در هفته پایانی، حکم فینال را خواهد داشت.

بازیکن پیشین پرسپولیس معتقد است که «قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر در دست شمس آذر است و این بازی سرنوشت تیم پرسپولیس را برای قهرمانی مشخص می‌کند.»

پایان رافت در گفت وگو با ایسنا، در ارزیابی از عملکرد پرسپولیس برابر استقلال خوزستان اظهار کرد: استقلال خوزستان نیمه اولیک بازی فوق العاده منطقی را به نمایش گذاشت و پرسپولیس نیمه اول گل بسیار بدی خورد. در حقیقت بازی یک طرفه و در اختیار تفکرات بازیکنان و کادر فنی استقلال بود. نیمه دوم این تیم چون احساس می‌کرد بازی تمام شده تا حدودی بازی را رها کرد و پس از اخراج یکی از بازیکنانش شیرازه این تیم از هم پاشید و پرسپولیس با تعویض‌های خوبی که انجام داد توانست دقایق 90 کامبک بزند و برنده این دیدار شود. در حقیقت در این بازی دو نیمه کاملا متفاوت داشتیم.

وی با اشاره به بازی سخت پرسپولیس برابر شمس آذر افزود: یکی از سخت‌ترین بازی‌های پرسپولیس بازی برابر شمس آذر است که تیم جوان، دونده و فوق‌العاده هجومی و خطرناک است که در تمام بازی‌های خود گل زده است. تمام هدف شمس آذر این است که پرسپولیس را شکست دهد و 3 امتیاز بازی را از آن خود کند. شمس آذر بعد از تراکتور یکی از بهترین تیم‌های شهرستانی تا امروز بوده و مثل استقلال خوزستان نیست که پرسپولیس بتواند به این تیم نیز کام‌بک بزند. پرسپولیس اگر بخواهد برابر این تیم نیز در نیمه اول مانند استقلال خوزستان بازی کند قطعا جام قهرمانی را از دست خواهد داد. باید با تمرکز و منطقی برابر این تیم بازی کند.

بازیکن پیشین پرسپولیس تاکید کرد: قهرمانی تیم پرسپولیس در لیگ برتر در دست شمس آذر است و این بازی سرنوشت تیم پرسپولیس را برای قهرمانی مشخص می‌کند. این بازی در حقیقت برای پرسپولیس حکم فینال را دارد و تحت هر شرایطی نباید 3 امتیاز را از دست بدهد. سخت‌ترین بازی پرسپولیس در 2 دیدار باقی مانده همین بازی است.

رافت در پایان گفت: پرسپولیس برابر شمس آذر باید با صبر و حوصله بازی کند و بی محابا حمله نکند. اکنون یک امتیاز از استقلال جلوتر است و برای حفظ صدرنشینی خود باید منطقی بازی کند، شمس آذر خطرناک است و زحمات یک ساله بازیکنان، کادر فنی و هواداران پرسپولیس بستگی به این بازی دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان