طارمی با پنالتی قهرمانانه، پورتو را به جام رساند و با اژدها خداحافظی کرد! (+فیلم)

مهدی طارمی در آخرین بازی خود برای پورتو، با گلزنی از روی نقطه پنالتی در وقت‌های تلف شده، این تیم را به قهرمانی در جام حذفی پرتغال رساند و وداعی شکوهمند با این باشگاه داشت.

 ستاره ایرانی پورتو خداحافظی به یادماندنی با این باشگاه داشت و موفق شد در آخرین بازی برای تیمش گل قهرمانی را به ثمر رساند.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی آخرین بازی خود با پیراهن پورتو را در حالی امشب در فینال جام حذفی پرتغال مقابل اسپورتینگ لیسبون انجام داد که برخلاف انتظار دور از ترکیب اولیه تیمش بود، اما در شروع نیمه دوم به جای ژوآئو ماریو به زمین آمد و توانست سرنوشت بازی را به سودشان کند و یکی از مهم‌ترین گل‌های دوران فوتبال خود را به ثمر رساند.

    ستاره ایرانی پورتو که طی سه دیدار اخیرشان در سه هفته پایانی لیگ برتر پرتغال با یک حضور ثابت و دو حضور تعویضی موفق شده بود دو گل به ثمر رساند و دو پاس گل بدهد، امشب هم پس از سومین مسابقه پیاپی که به‌عنوان یار جانشین به زمین می‌آمد، توانست گلزنی کند و نمایش به یادماندنی در آخرین بازی برای اژدهایان داشته باشد.

طارمی در طول نیمه دوم نتوانست کار خاصی مقابل دفاع فشرده تیم 10 نفره اسپورتینگ داشته باشد ولی در وقت‌های تلف شده از روی نقطه پنالتی کارش را انجام داد و تیمش را به قهرمانی در جام حذفی رساند.

طارمی با پنالتی قهرمانانه، پورتو را به جام رساند و با اژدها خداحافظی کرد! (+فیلم)

تساوی یک بر یک دو تیم در طول 90 دقیقه موجب شد تا بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود و در هفتمین دقیقه وقت‌های تلف شده پورتو روی خطای دروازه‌بان اسپورتینگ به یک پنالتی برسد و مهدی طارمی هم مثل همیشه با یک ضربه مطمئن آن را تبدیل به گل کند تا به قهرمانی برسند.

مهدی طارمی که طی سه سال گذشته قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی، لیگ کاپ و سوپر کاپ پرتغال را همراه با پورتو به دست آورده بود، سعی داشت خداحافظی شکوهمندانه‌ای با این باشگاه و پیش از پیوستن به اینتر میلان داشته باشد که توانست گل قهرمانی تیمش را روی پنالتی به دست آمده بزند.

پورتو با گل دقیقه 100 ستاره ایرانی خود توانست به برتری 2 بر یک مقابل اسپورتینگ برسد و اجازه ندهد سبز و سفید پوشان لیسبون مثل لیگ برتر، در جام حذفی هم به قهرمانی دست پیدا کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان