معرفی روش ایده آل برای کاشت مو در مشهد

کاشت مو یکی از پرطرفدارترین روش‌ها برای رفع طاسی سر می‌باشد این روش از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که افراد می‌توانند بدون عارضه‌ های خاص و شدید، بهترین نتیجه را از این روش بگیرند

کاشت مو یکی از پرطرفدارترین روش‌ها برای رفع طاسی سر می‌باشد این روش از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که افراد می‌توانند بدون عارضه‌ های خاص و شدید، بهترین نتیجه را از این روش بگیرند و موهای سر خود را پر بکنند. در ادامه این محتوا توضیح خواهیم داد چرا استان مشهد یکی از استان‌های پر متقاضی برای کاشت مو می‌باشد با ما همراه باشید.

معرفی معروف ترین روش های کاشت مو در مشهد 

معرفی روش ایده آل برای کاشت مو در مشهد

در ادامه می‌توانید برخی از مهم‌ترین روش‌های کاشت مو که در بسیاری از کلینیک‌های معتبر ایران در آن استفاده می‌شود مطالعه کنید :

روش FUE

در روش FUE برای کاشت مو در مشهد، یک بخش کوچک از پوست همراه با واحدهای فولیکولی از منطقه دائمی (مانند پشت سر) برداشت می‌شود. تیم پزشکی سپس این واحدهای فولیکولی را با دقت بالا در ناحیه‌های نیازمند به بازسازی کاشت می‌کنند. یکی از مزایای اصلی این روش، نتایج طبیعی و دائمی آن است. علاوه بر این، این روش برای افرادی که به دنبال کاشت تعداد بیشتری مو در یک جلسه هستند، گزینه مناسبی محسوب می‌شود.

روش FIT

کاشت مو به روش FIT یکی از متداول‌ترین روش‌های کاشت مو است. در این روش، فولیکول‌های مو به صورت تک به تک از نواحی پشت سر برداشت می‌شوند و در یک ظرف حاوی محلول قرار می‌گیرند تا زمان کاشت برسد. سپس، فولیکول‌ها به صورت مجزا در ناحیه مورد نظر کاشته می‌شوند.به دلیل اینکه در این روش موها به صورت تک به تک برداشت می‌شوند، به عنوان کاشت موی غیر جراحی نیز شناخته می‌شود.

معرفی روش ایده آل برای کاشت مو در مشهد

کاشت مو به روش FUT

کاشت مو به روش FUT، پس از روش FIT، یکی از متداول‌ترین روش‌های کاشت مو است. دلیل استفاده گسترده از این روش این است که برای افرادی که دچار ریزش موی زیادی شده‌اند و به تعداد بیشتری مو نیاز دارند، برداشت تک به تک و دانه‌ای مو کافی نیست. در این روش، از ناحیه پشت سر و پشت گوش یک قسمت از پوست سر برداشته می‌شود. سپس تکنسین‌ها موها را به صورت دانه به دانه از پوست جدا می‌کنند و برای کاشت یا پیوند مو آماده می‌سازند.

کاشت مو به روش BHT

در برخی موارد که مراجعه‌کننده دارای بانک موی ضعیف‌تری نسبت به افرادی با بانک موی قوی‌تر است، ناچاراً باید از نواحی دیگر بدن مانند شکم، پشت ران و سایر نواحی بدن که دارای موهای قابل برداشت و مستحکم هستند، استفاده شود.

از چه روشی برای کاشت مو استفاده کنیم ؟

روش‌های زیادی برای کاشت مو در مشهد وجود دارد اما برای اینکه شما بتوانید یک روش عالی و مناسب را برای خود پیدا بکنید نیاز به یک سری نکات دارید و آنها را باید حتماً بررسی و مورد توجه خود قرار دهید در ادامه توضیحات بیشتری در این باره داده‌ایم :

بررسی وضعیت میزان ریزش موی شما

یکی از مهمترین مواردی که شما باید حتماً به آن باید توجه داشته باشید، میزان ریزش موی شماست.یکی از اصلی‌ترین کاتی که روی قیمت کاشت مو حتی تاثیر می‌گذارد همین مسئله میزان ریزش مو است هر چقدر موی شما بیشتر ریخته باشد شما به فولیکول‌های بیشتری احتیاج دارید برای کاشت مو به همین خاطر هر چقدر موی شما بیشتر ریخته باشد هزینه کاشت موی شما بیشتر می‌شود و روشی که انتخاب می‌کنید نیز متفاوت می‌شود.

ارزان ترین روش کاشت مو در مشهد کدام است؟

معرفی روش ایده آل برای کاشت مو در مشهد

گاها کاشت مو به روش FUT به دلیل سنتی و تهاجمی بودنش، هزینه های کمتری نسبت به سایر روش های کاشت مو دارد. اما هم‌چنان این مسئله قطعی نیست و بهتر است برای اطمینان سازی در مورد این موضوع به کلینیک نوین ایرانا مراجعه کنید. علاوه بر این در کلینیک نوین ایرانا کاشت مو در مشهد اقساطی نیز قابل انجام است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان