شاهزاده عربستانی یک رکورد لاکچری را به نام خودش می‌زند(+عکس)

یکی از شاهزاده های ثروتمند عربستانی قصد دارد تا با خرید بزرگ‌ترین کشتی ماهی‌گیری تفریحی جهان، بقیه رکورد های لاکچری دنیا را بی‌ارزش کند.

از گران‌ترین ماشین‌های لامبورگینی در جهان تا بهترین خودروهای عضلانی در اختیار شاهزادگان ثروتمند سعودی است تا بتوانند رکوردهای زندگی لاکچری را به نام خودشان ثبت کنند. اما یکی از این شاهزادگان تصمیم جدیدی دارد که می‌تواند برای همیشه در تاریخ زندگی‌های لاکچری ماندگار باشد.

به گزارش گجت نیوز، ترکی بن مقرن آل سعود یکی از شاهزادگان ثروتمند عربستانی است که به‌خاطر علاقه خود در ماهی‌گیری قصد دارد تا بزرگ‌ترین کشتی ماهی‌گیری تفریحی جهان را بخرد. این کشتی ماهی‌گیری که با نام Special One معرفی شده، حدودا 70 میلیون دلار قیمت داشته و با امکانات کم‌سابقه خود در واقع یک قصر ساخته شده بر روی عرشه کشتی است.

شاهزاده عربستانی یک رکورد لاکچری را به نام خودش می‌زند

کشتی ماهی‌گیری اسپیشیال وان با سرعت منحصربه‌فرد خود حتی می‌تواند از جدیدترین ناوشکن نیروی دریایی ایالات متحده نیز پیشی بگیرد و این تنها یکی از جذابیت‌های خاص این کشتی شاهزاده عربستانی است که قصد دارد این رکورد لاکچری را به نام خودش ثبت کند.

ثبت رکورد لاکچری جهانی شاهزاده عربستانی با بزرگ‌ترین کشتی ماهی‌گیری دنیا

اسپیشیال وان – Special One به‌عنوان بزرگ‌ترین کشتی ماهی‌گیری تفریحی جهان قرار است تا یک ماه آینده در اختیار شاهزاده ثروتمند عربستانی، ترکی بن مقرن آل سعود قرار بگیرد. این کشتی 70 میلیون دلاری طولانی‌تر از یک استخر شنا المپیک بوده و از شش عرشه تشکیل شده است. هر یک از این عرشه‌ها توسط استودیوی هلندی Vripack طراحی شده و کل کشتی در مجموع دارای یک کمان بلند و یک کابین ماهی‌گیری کم‌ ارتفاع در بخش عقب است.

شاهزاده عربستانی یک رکورد لاکچری را به نام خودش می‌زند

در فضاهای داخلی کشتی اسپیشیال وان سالن‌های استراحت و مهمانی مجلل دیده می‌شوند. در هر یک از این سالن‌ها 12 مهمان به‌راحتی می‌توانند جای گرفته و در مجموع 8 خدمه نیز در این کشتی کار خواهند کرد. همچنین برای دید بهتر در اوقات ماهی‌گیری، در قسمت عقب این کشتی یک دیوار با ارتفاع دوبرابر نیز با تمام امکانات دیدبانی ساخته شده است.

شاهزاده عربستانی یک رکورد لاکچری را به نام خودش می‌زند

جان تیمرمن، مدیر اجرایی رویال هویسمن، شرکت سازنده کشتی اسپیشیال وان در مصاحبه‌ای گفت:

به‌خوبی شناخته شده که تیم رویال هویسمن، تنها به پروژه‌هایی علاقه دارد که چالش‌هایی در مهندسی جدید هستند و ما آنها را طوری طراحی می‌کنیم تا برای همیشه یک پروژه منحصربه‌فرد باقی بمانند.

موتورهای MTU امکان حداکثر سرعت 35 گره دریایی را فراهم می‌کنند را بتواند حتی جدیدترین ناوشکن نیروی دریایی ایالات متحده را نیز پشت سر بگذارد.

در مورد این شاهزاده عربستانی رکورد شکن

ترکی بن مقرن بن عبدالعزیز که قرار است تا یک ماه آینده این کشتی لاکچری به دستش برسد، برادرزاده 50 ساله ملک سلمان پادشاه عربستان سعودی است. این شاهزاده ثروتمند عربستانی در کشورهایی مانند لبنان و انگلیس مدارس هوانوردی داشته و به‌تازگی نیز شرکت املاک و مستغلات خود را در ترکیه افتتاح کرده است.

شاهزاده عربستانی یک رکورد لاکچری را به نام خودش می‌زند

علاقه زیاد این شاهزاده سعودی به ماهی‌گیری باعث شده تا به فکر سفارش و خرید بزرگ‌ترین کشتی ماهی‌گیری تفریحی جهان افتاده و بتواند با شکستن بقیه رکوردهای لاکچری، در دنیا شناخته شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان