عنایتی: اشتباهات داوری ۱۳ امتیاز از پیکان گرفت، اما دنبال جار و جنجال نیستیم

سرمربی پیکان با اشاره به اشتباهات داوری در بازی‌های اخیر این تیم، گفت: این اشتباهات نزدیک به ۱۳ امتیاز از ما گرفته است، اما ما دنبال جار و جنجال نیستیم و فقط می‌خواهیم داوران در بازی‌های آینده با دقت بیشتری قضاوت کنند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: به داوران احترام می‌گذاریم و اهل جار و جنجال نیستیم اما اشتباهات داوری نزدیک به 13 امتیاز از ما گرفت.

به گزارش فارس، رضا عنایتی در نشست خبری پیش از بازی با فولاد در هفته بیست و نهم لیگ برتر، اظهار داشت: در هفته‌های پایانی لیگ هستیم و شرایط جدول چه برای تیم‌هایی که به دنبال قهرمانی هستند و چه برای تیم‌هایی که می‌خواهند برای رتبه‌های بالای جدول و نیفتادن بجنگند، حساس است. هر تیم تلاش می‌کنند تا از این بازی امتیاز خوبی بگیرند. ما هم آماده هستیم تا با یک تیم منسجم و همدلی بازیکنا‌ن‌مان، نتیجه را به سود پیکان رقم بزنیم.

وی افزود: می‌دانیم با تیم فولاد بازی داریم که پرقدرت و پرامکانات است و بازیکنان بسیار خوبی دارد. قرار گرفتن چنین تیمی در رتبه چهاردهم جدول برای همه اهالی فوتبال عجیب است. خود من در صبای قم شاگرد عبدالله ویسی بودم  و خاطرات فوق‌العاده‌ای از او دارم. برایش آرزوی موفقیت می‌کنم زیرا مربی کاملا با دانش و با اعتماد به نفسی است که می‌تواند فولاد را از این شرایط خارج کند.

سرمربی پیکان اضافه کرد: از هر لحاظ برای انجام دادن یک بازی خوب، قابل قبول و بهتر کردن شرایط خود در جدول آماده هستیم. تمام تمرکزمان روی دیدار با فولاد است و امیدوارم با شجاعت در همه جهات بازی مبارزه کنیم.

عنایتی ضمن آرزوی سلامتی برای بازیکنان مصدوم تیمش تاکید کرد: تلخ‌ترین اتفاق مصدومیت غلامرضا ثابت ایمانی بود که ما را نگران و ناراحت کرد. برای این بازیکن باکیفیت آرزوی موفقیت داشته و امیدوارم هرچه سریع‌تر به فوتبال بازگردد تا هم به باشگاه پیکان و هم در رده‌های بالاتر به فوتبال ملی ما کمک کند زیرا فوق‌العاده بااستعداد است. محمد ناصری که یکی از دروازه‌بان‌های خوب لیگ در فصل جاری بود هم در اختیار نداریم. در کل 4_3 بازیکن مصدوم داریم اما مطمئن هستم نفرات جایگزین همانگونه که پیش از این نشان دادند کیفیت خوبی دارند، فردا هم تلاش می‌کنند تا دست پر از زمین بیرون بیاییم.

وی درمورد اینکه با توجه به قرار گرفتن پیکان در بین گزینه‌های سقوط آیا نگران شرایط داوری بازی فردا نیست، توضیح داد: نباید درمورد داوری صحبت کنم. موضوع مشخص این است که اشتباهات داوری نزدیک به 13_12 امتیاز از پیکان گرفت. اشتباهاتی که همه کارشناسان آن را اذعان کردند و ما هم اشتباهات سهوی را روی بخت خودمان می‌گذاریم که جزئی از فوتبال است‌. امیدوارم با توجه به استفاده از داوران باتجربه، این اشتباهات به کمترین حدش برسد تا نتیجه برای تیم‌ها با شرایط مساوی رقم بخورد. امیدوارم داوران فردا هم روز خوبی را سپری کنند تا حق هیچی تیمی ضایع نشود.

سرمربی پیکان عنوان کرد: همیشه به داوران احترام گذاشتیم و دنبال جار و جنجال نبودیم. نخواستیم مسائل را بزرگ جلوه بدهیم و باز هم این کار را انجام می‌دهیم زیرا وظیفه‌ ما است و ان‌شاءالله داور فردا بدون اشتباه کار خودش را تمام کند.

عنایتی درواکنش به اینکه به نظر می‌رسد با توجه به دیدار سخت هفته آینده مقابل استقلال تهران، به نظر می‌رسد دیدار فردا برای پیکان حکم مرگ و زندگی را دارد، تصریح  کرد: می‌توانیم بگوییم به این شکل است اما در فوتبال اتفاقات زیادی می‌افتد. فولاد فشار بیشتری نسبت به ما تحمل می‌کند زیرا یک امتیاز کمتر دارد. شرایط جدولی‌اش به شکلی است که می‌خواهد تمام توانش را بگذارد‌. ما عجله‌ای نداریم که در زمین همه کار بکنیم بلکه باید کار خودمان را انجام بدهیم. به بچه‌ها گوشزد کرده‌ایم تنها موضوعی که ما را از هدف دور می‌کند، عجله کردن است.

وی خاطرنشان کرد: پیکان تیم جوانی است. به جوان بازی دادن در این لیگ بسیار سخت تبعات زیادی دارد‌. شرایط ما فوق‌العاده خوب بود اما 3 هفته نتیجه نگرفتیم. گفتم نمی‌خواهم درمورد داوری صحبت کنم اما به گواه کارشناسان به خاطر شرایط داوری، صحنه‌های عجیبی را در آن بازی‌ها از دست دادیم. در بازی با ذوب آهن گل سالم و پنالتی صد در صد ما گرفته نشد و در دیدار با آلومینیوم اراک نیز پنالتی صد در صدمان را نگرفتند. اگر این مسائل را کنار هم بگذاریم متوجه می‌شویم جمع و جور کردن بازیکن جوان از نظر روحی و روانی خیلی سخت است. شاید اگر بچه‌ها مقداری باتجربه‌تر بودند، می‌توانستیم این موضوع را سریع درست کنیم اما نمی‌توان کاری کرد. زندگی ادامه دارد و باید تمام تلاش خود را بکنیم تا از این 2 بازی امتیاز لازم را بگیریم و با شرایط خوب در لیگ بمانیم.

سرمربی پیکان درمورد اینکه گفته می‌شود بازی مقابل استقلال را در اراک میزبانی می‌کنند، توضیح داد: اصلا اطلاعی درمورد محل بازی‌مان ندارم. مسئولیت فنی پیکان برعهده من است و هر دستوری باشگاه بدهد، باید اطاعت کنم. الان هم با فولاد در اهواز و در یک هوای فوق‌العاده گرم بازی داریم. ان‌شاءالله پس از عبور از این بازی وقت است که خود باشگاه درمورد آن موضوع صحبت کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان