رپرتاژ آگهی

یک خانوم در کیف آرایش خود از چه لوازم آرایشی استفاده میکند ؟

کیف لوازم‌آرایشی جایگاهی ویژه برای نگهداری و حمل‌ونقل وسایل مهم و ضروری است که در هرجا و هر موقعیتی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. در این مقاله به تنوع این وسایل ضروری اشاره کرده‌ایم.

برخی خانم‌ها وقتی وارد مغازه لوازم‌آرایشی می‌شوند، هرچه نظرشان را جلب کند می‌خرند. آن‌ها ازروی ذوق دست به انتخاب می‌زنند؛ درحالی‌که نکات بسیار زیادی برای انتخاب این لوازم وجود دارد. اگر شما جزء این دسته افراد هستید، باید بگوییم قبل‌از هرچیزی یک لیست از لوازم ضروری که باید در کیف آرایشی‌تان داشته باشید، تهیه کنید.

یک خانوم در کیف آرایش خود از چه لوازم آرایشی استفاده میکند ؟

انواع سایه‌های براق و رنگی، رژلب یا رژگونه با رنگ‌های عجیب‌غریب فقط به درد خاک‌خوردن در کشوی شما می‌خورند؛ احتمالا مجبور باشید آن‌ها را برای نوادگان‌تان کنار بگذارید. اگر می‌خواهید شیک و زیبا به‌نظر برسید، باید عاقلانه دست به انتخاب بزنید.

کیف آرایشی تان را با لوازمی که کارآمد نیستند، پر نکنید

خیلی از لوازم‌آرایشی پرزرق‌وبرقی که در بازار وجود دارند، تا چند سده آینده احتمالا به کار شما نخواهند آمد. ممکن است 100 سال بعد سلیقه دنیا به‌سمتی بچرخد که مردم از رنگ‌های خیلی جیغ و واضح در کل صورت‌شان استفاده کنند اما ما به شما اطمینان را می‌دهیم که این اتفاق به این زودی‌ها نخواهد افتاد.

بااین‌اوصاف هنگام خرید لوازم آرایشی به نیازهای خودتان بیشتر توجه کنید. مثلا اگر پوست خیلی روشن و سفیدی دارید، احتیاجی به استفاده از یک کرم‌پودر قوی نخواهید داشت. اگر هم هر روز خود را در محیط اداری می‌گذرانید، رنگ‌های مات بیشتر برایتان کاربرد دارند.

لیست کوتاهی از لوازم آرایشی که باید در کیف خود داشته باشید

قرار نیست هر روز سال به مجلس هالوین بروید! باید لوازم‌آرایشی را انتخاب کنید که همه‌جا و در هر موقعیتی مناسب شما باشند. انتخاب این لوازم تا حد زیادی تحت‌تاثیر ویژگی‌های چهره و موقعیت شماست ولی ما در ادامه به معرفی اقلامی از این لوازم پرداخته‌ایم که مورد نیاز هر خانمی هستند.

گچ کاری اولیه صورت با پرایمر

یک خانوم در کیف آرایش خود از چه لوازم آرایشی استفاده میکند ؟

شاید خواندن تیتر بالا شما را کمی متعجب کند؛ اما تا زمانی که خانه گچ‌کاری نشود، نمی‌توان آن را رنگ زد. پرایمر هم برای شما حکم گچ‌کاری اولیه را دارد. با استفاده از پرایمر می‌توان سطح پوست را یکدست کرد تا برای انجام آرایش‌های بعدی آماده شود. آرایش یک فرایند لایه‌لایه بوده که اولین لایه آن پرایمر است.

تیرگی های پوست تان را با کانسیلر بپوشانید

گذر زمان و اشعه آفتاب باعث ایجاد لکه در صورت هرکسی می‌شود. از یک سنی به بعد، اکثر خانم‌ها با مشکل سیاهی دور چشم مواجه هستند. کانسیلر شبیه معجزه‌ای است که شما را از تاثیرات گذر زمان خلاصی می‌بخشد.

تقریبا کاربرد همه وسایل آرایشی، زیباسازی است اما کانسیلر با بقیه لوازم فرق دارد. رسالت کانسیلر جوان‌سازی است چون با جلوه‌بخشی به صورت شما پوستی شفاف، سفید و یکدست می‌سازد. اگر علاقه‌مند به آرایش‌های ملایم و نزدیک به گریم هستید، استفاده از کانسلیر را فراموش نکنید.

با کرم پودر یا پنکیک از صاف بودن پوست تان مطمئن شوید

برای ثبت عملکرد پرایمر یا کانسیلر باید از کرم‌پودر یا پنکیک استفاده کنید. کرم‌پودر و پنکیک‌ها در تناژهای رنگی مختلفی وجود دارند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید رنگ چهره خود را کمی تغییر دهید.

اگر می‌خواهید یک آرایش شیک و بی‌نقصی داشته باشید، ابتدا یک لایه کرم‌پودر بزنید و در لایه بعدی از پنکیک استفاده کنید. در این صورت، نمای چرب پوست از بین می‌رود و زیرسازی آرایش شما طبیعی‌تر جلوه می‌کند.

درصورتی‌که می‌خواهید سریع حاضر شوید و فرصت چندلایه آرایش‌کردن را ندارید، یک لایه پنکیک هم می‌تواند کارتان را راه بیاندازد و به صورت شما رنگ و لعاب بدهد.

با ریمل مژه، چشمانی گیرا برای خود بسازید

بدون شک همه خانم‌ها بر سر استفاده از ریمل اتفاق‌نظر دارند. ریمل می‌تواند چشم‌ها را زیباتر از آنچه که هست نشان دهد؛ به‌خصوص برای کسانی که مژه‌های کم‌پشت یا بور و کم‌رنگی دارند.

ریمل از هر نوعی که باشد، مژه خانم‌ها را بلندتر و پرپشت‌تر نشان می‌دهد. شما با استفاده از این وسیله می‌توانید نظر افراد را به چشم‌هایتان جلب کنید. بنابراین، از گذاشتن آن در کیف آرایشی‌تان خودداری نکنید.

یک استایل فانتزی با خط چشم داشته باشید

نیاز به توضیح زیادی دراین‌باره نیست؛ چراکه هر خانمی از زیبایی خط چشم آگاهی دارد. خط چشم می‌تواند با تغییر در فرم چشم‌ها چهره شما را متفاوت‌تر نشان دهد.

خط چشم در رنگ‌های مختلفی در بازار موجود است. اگر اهل استایل‌های فانتزی باشید، می‌توانید با این وسیله یک ترکیب خاص برای خودتان بسازید. حواس‌تان باشد که در خرید خط چشم مدلی را انتخاب کنید که با حالت چشم‌های شما هماهنگی بیشتری دارد.

با پالت سایه خنثی، زیبایی چشم هایتان را تکمیل کنید

یک خانوم در کیف آرایش خود از چه لوازم آرایشی استفاده میکند ؟

پالت‌های سایه بزرگ و رنگی واقعا وسوسه‌انگیز هستند اما بیایید صادق باشیم. چند بار در سال از سایه سرخابی استفاده می‌کنید؟ سایه‌های رنگی برای افراد معمولی و استفاده‌های روزمره کاربردی ندارند اما این قضیه در مورد سایه‌های خنثی صدق نمی‌کند.

ریمل و خط چشم، ترکیب خوبی برای زیباسازی چشم هستند اما این ترکیب در کنار پالت سایه خنثی بهتر تکمیل می‌شود. اگر می‌خواهید به چشم‌هایتان عمق و جذابیت ببخشید، استفاده از سایه‌های ملایم را فراموش نکنید.

با رژلب، صورت تان را از رنگ پریدگی نجات دهید

پرکاربردترین لوازم‌آرایشی هر خانم که حتی آقایان هم به‌خوبی آن را می‌شناسند، رژلب است. شما با استفاده از این وسیله می‌توانید صورت‌تان را از رنگ‌پریدگی نجات دهید تا شاداب‌تر به‌نظر برسد؛ به‌خصوص صبح‌ها که چهره شما حالت بی‌روحی دارد.

درحال‌حاضر استفاده از رژلب‌های تیره و کم‌رنگ طرفداران بیشتری دارد چون علاوه‌بر کاربرد زیبایی‌بخشی، طبیعت چهره را هم حفظ می‌کنند. این رژلب‌ها همچنین برای محیط‌های کاری انتخاب مناسب‌تری هستند.

با مداد ابرو، رنگ و حالت ابروهایتان را تغییر دهید

قاب دور نقاشی، تاثیر زیادی در جلوه آن دارد. مداد ابرو شبیه قابی است که باعث جلب‌توجه بیشتر ابرو و چشم‌های شما می‌شود. شما با استفاده از این وسیله می‌توانید حالت چهره‌تان را تغییر دهید.

یک مداد ابروی تیره، به صورت شما حالت رسمی‌تر و جدی‌تری می‌بخشد. درحالی‌که مداد ابروی روشن، چهره شما را معصوم‌تر نشان می‌دهد. خرید این وسیله هزینه زیادی روی دست‌تان نمی‌گذارد اما روی چهره‌تان تاثیر زیادی دارد.

جمع‌بندی

یکی از نیازهای ضروری هر خانمی، آرایش‌کردن و خرید لوازم‌آرایشی است. اما این خرید را نباید از هرجایی انجام داد چون محصولات آرایشی با سلامت پوست شما در ارتباط هستند و باید از کیفیت و اصالت برخوردار باشند.

اگر به‌دنبال مرکز مطمئنی برای خرید لوازم‌آرایشی هستید، به فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا سری بزنید. در دیجی‌کالا قادر به یافتن محصولاتی از مطرح‌ترین برندهای داخلی و خارجی هستید و می‌توانید نیاز خود را با دریافت برگه اصالت کالا تهیه کنید. دیجی‌کالا به شما کمک می‌کند تا هم به زیبایی خود برسید و هم سلامت‌تان را اولویت قرار دهید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان