منچستریونایتد با جام قهرمانی، اما بدون سرمربی! اخراج تن‌هاخ قطعی شد

علیرغم قهرمانی منچستریونایتد در جام حذفی، رسانه‌های انگلیسی از اخراج قریب الوقوع اریک تن‌هاخ، سرمربی هلندی این تیم خبر می‌دهند.

رسانه‌های انگلیسی از اخراج سرمربی هلندی منچستریونایتد با وجود قهرمانی این تیم در جام حذفی خبر می‌دهند.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال منچستریونایتد با وجود پشت سرگذاشتن یک فصل پرفراز و نشیب در لیگ جزیره و قرار گرفتن در رده هشتم، شنبه‌شب با شکست منچسترسیتی، قهرمانی جام حذفی انگلیس را جشن گرفت. با وجود این قهرمانی، رسانه‌های انگلیسی از تصمیم مدیران منچستریونایتد برای اخراج اریک تن‌هاخ سرمربی هلندی‌ این تیم خبر می‌دهند.

تن‌هاخ درباره اخباری که درباره برکناری‎‌اش از منچستریونایتد به گوش می‌رسد، گفت: فکر نمی‌کنم کسب 2 جام در 2 فصل و حضور در سه فینال، عملکرد بدی باشد. اگر آنها دیگر من را نمی‌خواهند، برای کسب جام به جای دیگری می‌روم. این کاری است که انجام می‌دهم.

از روبرتو دزربی، سرمربی 44 ساله ایتالیایی سابق برایتون به عنوان یک گزینه بالقوه جانشینی تن‌هاخ در منچستریونایتد نام برده می‌شود. دزربی در پایان فصل لیگ جزیره از برایتون جدا شد و علاوه بر منچستریونایتد مورد توجه چلسی، بارسلونا و بایرن مونیخ نیز بوده است.

البته از مک‌کنا، سرمربی ایپسویچ، توماس فرانک، سرمربی برنتفورد، توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ و مائوریتسیو پوچتینو، سرمربی چلسی نیز به عنوان دیگر گزینه‌هایی نام برده می‌شود که در رادار مدیران یونایتد قرار دارند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان