اسرائیل، غیرنظامیان غزه را زنده زنده در آتش سوزاند/ جنایت در منطقه امن اتفاق افتاده است (+عکس و فیلم)

بسیاری از فیلم ها و عکس ها به حدی رقت انگیز و ناراحت کننده هستند که امکان انتشار عمومی آنها در رسانه های رسمی نیست. با این حال، این تصاویر در شبکه های اجتماعی در حال انتشار است.

عصر ایران - بمباران شامگاه گذشته چادرها و آلونک های آوارگان جنگ غزه در رفح جنایتی دیگر را در این منطقه محاصره شده رقم زده است.
به گزارش عصر ایران، در حالی که پیشتر ارتش اسرائیل با پخش اطلاعیه هایی به زبان عربی از ساکنان غزه خواسته بود به مناطق خاصی در غزه بروند تا از بمباران ها در امان باشند، شب گذشته یکی از همان مناطق به اصطلاح امن را بمباران کرد.

گزارش ها حاکی از آن است که دستکم 45 نفر از جمله 23 زن و کودک در این حمله کشته و 249 تن دیگر مجروح شده اند. بسیاری از ساکنان این چادرها و آلونک ها، زنده زنده در آتش سوخته اند. مجروحان نیز که در بین آنها کودکانی با بدن های سوخته دیده می شوند، از امکانات درمانی کافی برخوردار نیستند.
بسیاری از فیلم ها و عکس ها به حدی رقت انگیز و ناراحت کننده هستند که امکان انتشار عمومی آنها در رسانه های رسمی نیست. با این حال، این تصاویر در شبکه های اجتماعی در حال انتشار است. یکی از این تصاویر غم انگیز، کودکی بدون سر است که در آغوش یکی از نزدیکانش قرار دارد.

محمود عباس، رئیس تشکیلات فلسطینی در کرانه باختری در این باره گفت که رژیم صهیونیستی عمداً چادرهای آوارگان را هدف قرار داده است و حماس نیز از توقف مذاکرات تبادل اسرا به دنبال این جنایت خبر داد.

کشورهای عربی و نیز اتحادیه اروپا این جنایت هولناک را محکوم کرده و خواستار اجرای رای دادگاه بین المللی لاهه مبنی بر آتش بس در غزه شده اند.

با این حال، حملات اسرائیل به غیرنظامیان در غزه ادامه دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان