مسکو مدعی شد: تمرین حملات هسته ای ناتو به خاک روسیه

معاون اول و رئیس سرویس مرزی امنیت فدرال روسیه: در نزدیکی مرز روسیه، فعالیت های شناسایی ناتو در حال افزایش است، شدت آموزش رزمی عملیاتی نیروهای این ائتلاف نیز در حال افزایش است، طی این آموزش ها، سناریوهایی برای انجام عملیات جنگی علیه روسیه از جمله حمله هسته ای به خاک ما در حال تمرین است."

رئیس سرویس مرزی امنیت فدرال روسیه: طی این آموزش ها، سناریوهایی برای انجام عملیات جنگی علیه روسیه از جمله حمله هسته ای به خاک روسیه تمرین می شود."
 
به گزارش اسپوتنیک، ژنرال ولادیمیر کولشوف، معاون اول و رئیس سرویس مرزی امنیت فدرال روسیه به مناسبت روز گارد مرزی روسیه گفت که ناتو در نزدیکی مرز روسیه در حال تمرین حملات هسته ای به خاک روسیه است.
 
کولیشوف به اسپوتنیک گفت: "در نزدیکی مرز روسیه، فعالیت های شناسایی ناتو در حال افزایش است، شدت آموزش رزمی عملیاتی نیروهای این ائتلاف نیز در حال افزایش است، طی این آموزش ها، سناریوهایی برای انجام عملیات جنگی علیه روسیه از جمله حمله هسته ای به خاک ما در حال تمرین است."
 
کولیشوف تاکید کرد: "تمامی این موارد ما را ملزم به اتخاذ تدابیر کافی برای حفاظت و امنیت مرزهایمان می کند."
 
در سال های اخیر، روسیه از فعالیت بی سابقه ناتو در مرزهای غربی خود گزارشاتی را ارائه کرده است. ناتو در حال گسترش ابتکاراتی است و آن را "بازدارندگی از تهاجم روسیه" می نامد. مسکو بارها نسبت به افزایش نیروهای ائتلاف در اروپا ابراز نگرانی کرده است. 
 
کرملین پیرامون این موضوع خاطرنشان کرد که روسیه کسی را تهدید نمی کند، اما اقداماتی را که به طور بالقوه برای منافع آن خطرناک است نادیده نخواهد گرفت. مسکو بارها اشاره کرده است که هدف ناتو رویارویی است. 
 
همانطور که دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه تاکید کرد، گسترش بیشتر این بلوک، امنیت بیشتری را برای اروپا به ارمغان نخواهد آورد. وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که مسکو همچنان برای گفتگو با ناتو آماده است، اما بر مبنای برابر؛ و غرب باید مسیر نظامی کردن قاره را کنار بگذارد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان