درگیری مسلحانه در مرز سراوان

مرزداران هنگ مرزی سراوان در عملیاتی هدفمند، ضمن توقیف دو دستگاه خودرو، ۴۰۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل ۱۵۸ کیلوگرم تریاک و ۲۵۰ کیلوگرم حشیش را کشف و با قاچاقچیان مسلح درگیر شدند.

فرمانده مرزبانی فراجا از کشف 408 کیلوگرم انواع موادمخدر در مرز سراوان خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار احمدعلی گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای کنترل و مراقبت از مرزها و برخورد قاطع با هرگونه قاچاق موادمخدر، مرزداران استان سیستان و بلوچستان با اشراف اطلاعاتی و رصد تحرکات در مناطق مرزی شهرستان سراوان، به سرنخ‌هایی از قصد قاچاقچیان برای ورود محموله سنگین موادمخدر از منطقه مرزی دست یافتند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، انهدام این باند قاچاق مواد افیونی را در دستورکار قرار دادند.

فرمانده مرزبانی فراجا ادامه داد: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان و همچنین زمان برنامه‌ریزی شده برای انتقال محموله موادمخدر به عمق کشور مشخص شد و مرزداران در قالب چندین تیم پوششی و عملیاتی با اجرای کمین هدفمند منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان توانستند محموله موادمخدر را کشف کنند.

گودرزی اضافه کرد: سوداگران مرگ به محض روئیت ماموران، اقدام به تیراندازی کرده که مرزبانان نیز بلافاصله با اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب مقابله به مثل کرده و به علت حجم زیاد آتش ماموران، قاچاقچیان تاب مقابله نداشته و عرصه را بر خود تنگ دیده و با برجا گذاشتن خودرو و محموله موادمخدر به سمت خاک کشور مقابل متواری شدند. مرزداران در این عملیات موفق شدند، ضمن توقیف دو دستگاه خودرو، مقدار 408 کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل؛ 158 کیلوگرم تریاک و 250 کیلوگرم حشیش را کشف کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان