استقلال خوزستان با پیروزی مقابل مس رفسنجان همچنان برای بقا امیدوار است

استقلال خوزستان با کسب پیروزی ۳ بر ۲ مقابل مس رفسنجان در هفته بیست و نهم لیگ برتر، شانس خود را برای بقا در لیگ برتر افزایش داد.

 استقلال خوزستان با شکست مس‌رفسنجان همچنان برای بقا امیدوار است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال خوزستان با برد مهمی که مقابل مس‌رفسنجان کسب کرد شانس بالایی برای بقا در لیگ برتر پیدا کرد و هفته پایانی را با انگیزه‌های زیادی مقابل هوادار تهران به میدان خواهند رفت.

تیم مس‌رفسنجان خیلی زود در این مسابقه به گل رسید و رضا دهقانی روی اشتباه مدافعان استقلال خوزستان صاحب توپ شد و توانست با ضربه بغل پای چپ دروازه آبی‌های خوزستان را باز کند تا آنها شرایط سختی را تجربه کنند.

در ادامه مسابقه اما توفان 10 دقیقه‌ای استقلال خوزستان و درخشش جواد آقایی پور بازی را دو بر یک به سود استقلال خوزستان تغییر کرد و آبی‌های خوزستان دوباره به بقا در لیگ برتر امیدوار شدند.

عثمان اندونگ در ادامه مسابقه گل سوم را برای استقلال خوزستان به ثمر رساند تا این تیم بازهم برد پرگلی را در نیمه نخست کسب کند و با خیالی آسوده به رخنکن بروند.

دقایق ابتدایی نیمه نخست با اشتباهات مهلک مدافعان مس‌رفسنجان همراه بود اما استقلالی‌ها در استفاده از فرصت‌های ایجاد شده ناموفق بودند و در نهایت فرشید باقری با شوت زمینی و محکم فاصله را به حداقل رساند تا بازی با استرس خاصی دنبال شود.

در ادامه مسابقه دو تیم موقعیت های خوبی داشتند اما در استفاده از آن موفق نبودند و در نهایت این مسابقه حساس با پیروزی سه بر دو استقلال خوزستان به پایان رسید.

آبی‌های خوزستان در هفته پایانی لیگ برتر باید به مصاف هوادار تهران بروند و در صورت کسب پیروزی در این مسابقه باید به دنبال این باشند که استقلال تهران مقابل پیکان شکست نخورد و بقای آنها در لیگ برتر قطعی خواهد شد، فولاد خوزستان دیگر تیم کاندید سقوط خواهد بود.

استقلال خوزستان با 25 امتیاز، فولاد خوزستان با 26 امتیاز و پیکان تهران با 27 امتیاز تیم‌هایی هستند که در هفته پایانی برای بقا تلاش خواهند کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان