پیکان و فولاد در جدالی نفس‌گیر به تساوی ۲-۲ رسیدند

لید: پیکان تهران و فولاد خوزستان در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه ۲-۲ به پایان رسید. تساوی در این بازی خیال هر دو تیم برای بقا در لیگ برتر را تا حدودی آسوده کرد.

 تقابل پیکان و فولاد خوزستان با نتیجه 2-2 مساوی به پایان رسید.

به گزارش "ورزش سه"، در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال ایران قرار است دو تیم فولاد خوزستان و پیکان تهران در ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف یکدیگر بروند که این دیدار با توجه به شرایط جدولی دو تیم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و هر دو تیم در تلاش هستند تا برای فرار از سقوط و آرامش پیدا کردن پیش از پایان فصل، بتوانند از این دیدار دست پر خارج شوند.

فولادی‌ها هفته گذشته در جدال با ذوب‌آهن، طلسم‌شکنی کردند و توانستند 3 امتیاز ارزشمند دیدار برابر حریف اصفهانی را به‌دست آورند و این برد باعث شد تا امیدهایشان برای ماندن در سطح اول فوتبال باشگاهی ایران دوچندان شود. قرمزپوشان اهوازی که اولین پیروزی با هدایت عبدالله ویسی را در لیگ بیست‌وسوم به‌دست آوردند، حالا در آخرین بازی خانگی فصل به دنبال آن هستند تا بتوانند در سطح اول فوتبال باشگاهی ایران بمانند. کسب پیروزی در بازی امشب، بقای فولاد در لیگ برتر را مسجل می‌کند و همین مسئله باعث شده تا قرمزپوشان اهوازی در سودای آن باشند که بتوانند با دست پر به کار خود در جدال با پیکان پایان بدهند و هفتمین برد فصل را به‌دست آورند.

در سمت مقابل پیکان هم می‌تواند با کسب برتری در این دیدار خارج از خانه بقای خود در لیگ برتر را قطعی کند. البته شاگردان رضا عنایتی شش بازی است که در لیگ برتر بردی به دست نیاورده‌اند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان