کارشکنی میزبان، مانع حضور تیم ملی موی‌تای ایران در مسابقات جهانی شد

تیم ملی موی‌تای ایران به دلیل کارشکنی میزبان و عدم صدور روادید، از حضور در مسابقات جهانی ۲۰۲۴ که در رده‌های سنی امید و بزرگسال در کشور یونان برگزار می‌شود، محروم شد.

تیم ملی موی‌تای ایران حضور در مسابقات جهانی 2024 در رده‌های سنی امید و بزرگسال را از دست داد.

به گزارش ایرنا، رقابت‌های موی‌تای قهرمانی جهان 2024 درحالی قرار است از روز یازدهم خردادماه به مدت 11 روز به میزبانی شهر پاتراس یونان برگزار شود که تیم ملی ایران به دلیل کارشکنی‌ میزبان و عدم صدور روادید، فرصت حضور و مدال‌آوری در این مسابقات مهم را از دست داد.

هر چند به نظر می‌رسید با اعتراض و پیگیری‌های انجمن موی‌تای ایران و همچنین واکنش و قول مساعدی که فدراسیون بین‌المللی موی‌تای در قبال این اتفاق داد، این مسئله حل شده است، اما چنین تصوری اشتباه از آب درآمد و میزبان از صدور روادید برای همه نفرات اعزامی کشورمان خودداری کرد.

پس از ثبت نام اعضای تیم ملی موی‌تای ایران و ارسال اسامی و نامه‌های لازم از سوی فدراسیون بین‌المللی موی‌تای به سفارتخانه یونان، تمامی نفرات در وقت مقرر در محل سفارت حاضر شدند و مراحل اخذ روادید را پشت سر گذاشتند؛ اما سفارت این کشور، برای هیچ یک از نفرات تیم کشورمان روادید صادر نکرد.

با این اوصاف تیم ملی موی‌تای ایران که یکی از قدرت‌های این رشته محسوب می‌شود، فرصت حضور و افتخار آفرینی در مسابقات جهانی را از دست داد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان