نگرانی هواداران پرسپولیس از بیرانوند؛ آیا او به موقع به فرم ایده‌آل می‌رسد؟

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان باتجربه پرسپولیس، پس از بازگشت از مصدومیت هنوز نتوانسته به بهترین فرم خود برسد و این موضوع نگرانی‌هایی را برای هواداران این تیم در آستانه دیدار حساس مقابل مس رفسنجان ایجاد کرده است.

علیرضا بیرانوند پس از بازگشت از مصدومیت هنوز به بهترین فرم خود نرسیده است.

به گزارش طرفداری، یکی از فاکتور های مهم قهرمانی در لیگ برتر ایران یک دروازه‌بان مطمئن بوده و علیرضا بیرانوند همیشه به خوبی از دروازه پرسپولیس محافظت کرده و به قهرمانی های متعدد دست یافته و با همین عملکرد سالیان زیادی است که خود را به عنوان دروازه‌بان شماره یک تیم ملی ثابت کرده است.

علیرضا بیرانوند اما پس اتفاقات درون باشگاه و عوض شدن اعضای کادر فنی از جمله ولسلی ننکا، مربی دروازه‌بان های پرسپولیس و همچنین مصدومیت از ناحیه مچ دست و دوری چند هفته‌ای از میادین هنوز نتوانسته آن علی بیرویی باشد که هواداران می‌خواهند.

بیرانوند در هفته های پایانی لیگ بیست سوم و در چهار بازی اخیر تنها مقابل هوادار موفق به کلین شیت شده است و برابر نساجی، استقلال خوزستان و شمس آذر دروازه خود را باز شده دیده و اشتباهات دور از انتظاری به خصوص مقابل آبی های خوزستان داشت و اگر آن کامبک تاریخی نبود می‌توانست برای خودش و پرسپولیس گران تمام شود.

علیرضا بیرانوند در مجموع این فصل عملکرد بدی نداشته و توانسته در بسیاری از بازی ها کلین شیت کند اما انتظارات از او خیلی بیشتر است و هواداران سرخ پوشان پایتخت می‌خواهند در دیدار حساس مقابل مس رفسنجان بیرانوند بهترین عملکرد خود را داشته باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان