ماهان شبکه ایرانیان

سردار سلامی:

قدرت موشکی ایران رعشه بر دل رژیم اشغالگر قدس و آمریکا افکنده است

کاشان - جانشین فرمانده کل سپاه گفت: قدرت موشکی ایران از قدرت‌های بی‌نظیر بازدارنده جهان بوده و بر دل رژیم اشغالگر قدس و آمریکا رعشه افکنده است.

قدرت موشکی ایران رعشه بر دل رژیم اشغالگر قدس و آمریکا افکنده است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین سلامی ظهر پنجشنبه در کنگره  یک هزار و 700 شهید شهرستان کاشان، انقلاب ایران را بعثت مجدد اسلام توصیف کرد و اظهار داشت: در واقع انقلاب ایران به رهبری امام خمینی (ره) به عمق تاریکی‌های جاهلیت مدرن نفوذ کرد و  پرتوهای امیدبخش خورشید اسلام را بر سراسر جهان و قلب مسلمانان تاباند.

وی افزود: در شرایطی که کفر به خدا و ایمان به طاغوت در اعتقاد برخی افراد نفوذ کرده و دنیای استکباری با محوریت آمریکا در دنیا علم حکومت برافراشته بود، انقلاب اسلامی ایران پرچم استقلال خواهی و بیرون آمدن از زیربار ستم  و بردگی استکبار  را برافراشت.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه رهبر کبیر انقلاب اسلامی روح جدیدی بر پیکره اسلام دمید، تاکید کرد:  انقلاب اسلامی ایران استخوان‌های قدرت‌های بزرگ استکباری را در زیر گام‌های پرصلابت خویش قطع کرد و به همین دلیل دنیای کفر و استکبار همان‌گونه که مشرکان و کافران همواره در برابر دعوت پیامبران الهی قد علم می‌کردند، در برابر انقلاب اسلامی ایران نیز متحد شدند تا  از نفوذ نور حقیقت اسلام به دل‌های مسلمان و جهانیان جلوگیری کنند.

با ظهور انقلاب اسلامی قطب جدیدی از قدرت در سرتاسر جهان نفوذ کرد

وی با بیان اینکه با ظهور انقلاب اسلامی قطب جدیدی از قدرت در سرتاسر جهان در حال نفوذ بود و بر این اساس دشمنان تاب تغییر هندسه قدرت جهان را نداشتند، گفت: اسلام به آزادی، عدالت و استقلال ملت‌ها تاکید ویژه دارد و این موضوعی نیست که دولت‌های غربی و شرقی بتوانند آن را قبول کنند چراکه قدرت آنها از استعمار و استثمار دیگر ملت‌ها سرچشمه می‌گیرد.

سردار سلامی با بیان اینکه بر این اساس دشمنان هرگز هویت مستقل ایران را نمی‌پذیرند چراکه می‌خواهند کشور ما در زیر سلطه آنها فعالیت و بر اساس خواسته و اراده آنها عمل کند، تاکید کرد: شهیدان انقلاب و دفاع مقدس با نثار بی دریغ خون خویش اجازه ندادند که دشمنان به اهداف خود برای زیر سلطه قرار دادن ایران اسلامی دست پیدا کنند و استقلال و امنیت امروز خود را مدیون خون این شهدا هستیم.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران از تاریخ صدر اسلام آموخته است که هیچ‌گاه نباید رهبر و امام خویش را تنها بگذارد، تصریح کرد: مسلمانان جهان با الگو گرفتن از انقلاب ایران اکنون به روشنی دریافته اند که اگر در صفوف مقدم مبارزه با دشمنان نایستد نمی‌توانند به رفاه، پیشرفت و استقلال دست پیدا کند.

عظمت ملت فلسطین، رژیم صهیونیستی را به رفتارهای محتاطانه وادار کرده است

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه امروز تنها ملت‌های قدرتمند و قوی در  جهان توان ایستادگی را دارند، گفت: پیروزی و سربلندی از آن ملت‌های  مقتدر و قوی است همانگونه که امروز عظمتی که ملت فلسطین با کمک انقلاب اسلامی به آن دست یافته موجب شده تا رژیم صهیونیستی در مقابل آنان با احتیاط رفتار کند.

وی با اشاره به اینکه دشمن پس از انقلاب اسلامی از هیچ راهی برای در هم شکستن قدرت ایران فروگذار نکرده است، تاکید کرد: تحریم اقتصادی، برافروزی جنگ نظامی، تهاجم فرهنگی، ترور دانشمندان، علما و فشار برای ممانعت از پیشرفت در انرژی هسته‌ای از سلاح‌های دشمنان برای مقابله با قدرت ایران در جهان بوده است و امروز نیز برای خلع سلاح کردن ایران در بحث موشکی پافشاری می‌کند.

سردار سلامی ادامه داد: ملت ایران با توجه به پرتوهای حیات‌بخش کلام رهبری هرگز در برابر دشمنان و استعمار جهان  کوتاه نخواهد آمد  و همچون همیشه با ایستادگی در برابر قدرت‌های استعماری جهان  تمامی فتنه‌ها و توطئه‌ها را خنثی خواهد کرد.

قدرت ایران، جغرافیای تسلط قدرت‌های استکباری بر جهان اسلام را در هم شکست

جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: امروز نظام پرقدرت جمهوری سلامی ایران، جغرافیای تسلط قدرت‌های استکبار بر جهان اسلام را در هم شکسته  و با نفوذ در جهان اسلام منافذ تنفس حیاتی مستکبران را قطع کرده است.

وی  با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران رهبر تحولات منطقه خاورمیانه است و بزرگ‌ترین قدرت‌های تاریخ بشریت را به حاشیه رانده است، بیان داشت: امروز  میدان‌دار تحولات در جهان اسلام جبهه مقاومتی است که نظام جمهوری اسلامی ایران محور اصلی آن است.

سردار سلامی افزود: ملت پرعظمت ایران با سرافرازی از دیوار بلند تحریم‌ها و  خطرات فتنه 88 عبور کرد و این ایستادگی در برار آنچه قدرت‌های بزرگ را از پای در می‌آورد، به برکت خون شهدای این نظام در تمامی عرصه‌ها است.

وی با تاکید بر این مطلب که قدرت موشکی ایران در دل رژیم اشغالگر قدس، آمریکا و دولت‌های استکباری رعشه افکنده است، تاکید کرد: دشمنان هرگاه از موضوعی نگران شوند در ارتباط با آن مسئله با یگدیگر متحد می‌شوند و با تهدید و عملیات روانی سعی می‌کنند بر اراده ملت تاثیرگذاشته و به هدف خود دست پیدا کنند.

قدرت موشکی ایران جزو قدرت‌های بی‌نظیر بازدارنده جهان است

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه قدرت موشکی ما جزو قدرت‌های بی‌نظیر بازدارنده جهان است که روز به روز پیشرفته‌تر می شود، گفت: ما می‌دانیم در دل کوه‌ها، زیر و روی زمین، چه قدرت و عظمتی برای دفاع از حیثیت، امنیت، شرافت و استقلال این کشور  انباشته شده است و دشمنان نیز با علم به این موضوع این چنین هراسان شده‌اند.

وی اضافه کرد: آرزوی دشمنان این است که ما را خلع سلاح کنند و بر ما مسلط شوند  اما این آرزو را با خود به گور خواهند برد  چراکه باید بدانند روز به روز تعداد موشک‌ها، پهپادها و تجهیزات دفاعی ما افزوده می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان