وزیر کشور : در شرایط حساسی در تاریخ جمهوری اسلامی هستیم / همه مردم خود را برای یک مشارکت گسترده آماده کنند

وزیر کشور تأکید کرد: امیدواریم با حضور همگان و همراهی اصحاب رسانه، احزاب، شخصیت‌های پرنفوذ و تاثیرگذار، انتخابات خوبی را شاهد باشیم و در همه مراحل آن تمامی ضوابط برای یک انتخابات خوب و مبتنی بر اخلاق اسلامی رعایت شود و همگان نیز خود را برای مشارکت گسترده در ۸ تیر آماده کنند.

با دستور وزیر کشور، نام نویسی از داوطلبان انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری در ستاد انتخابات کشور آغاز شد.

به گزارش تسنیم، احمد وحیدی وزیر کشور صبح امروز طی سخنانی ضمن تسلیت شهادت ایت الله رئیسی و همراهانش، دستور انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را صادر کرد.

وی افزود: ان شااله این دوره نیز با مشارکت مردم عزیزمان انتخابات را برگزار خواهیم کرد. هم اکنون در شرایط حساسی در تاریخ جمهوری اسلامی هستیم و با وجود وارد شدن چنین ضایعه بزرگی، با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و طبق قانون اساسی، به راحتی این بحران را پشت سر گذاشتیم و خلل و اختلالی در کارهای کشور پدید نیامد.

وزیر کشور عنوان کرد: گرچه غم آن شهیدان ما را در خود فرو برده است؛ امیدواریم با حضور همگان، احزاب و شخصیت های بانفوذ این انتخابات را به خوبی برگزار کنیم و شاهد رعایت اخلاق انتخاباتی باشیم.

وحیدی اظهار داشت: از همگان دعوت می کنیم وارد این صحنه شده و امیدواریم ضوابط برای یک انتخابات خوب و سالم و مبتنی بر اخلاق اسلامی را شاهد باشیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان